Bebek eşyaları mağazasında kıyafetler beğeniliyor, yüzler gülüyordu. Kasada sıra bekleyenler arasında orta yaşlı çift şiddetle tartışıyordu. Kadın, bebek pabuçlarını adama doğrulttu. Yüksek sesle “Çocuk istemiyorsan neden birlikteyiz!” Adam kendine çevrilen bakışlardan rahatsız oldu. Pabuçları kadının elinden alıp göğsüne fırlattı. “Daha nişanlıyız. Ne çocuğu! Hazır değilim.” Kadın acıyla iki büklüm oldu. Adam iyice çirkinleşti. Parmağını tehditkâr sallıyordu. “Medyumdan, tarotçudan anne mi olur! Hem erkek danışanlarına ne demeli! Yılışık herifler.” Kadın, mağaza çalışanlarının yardımıyla doğruldu. Parmağından yüzüğü çıkarıp adamın avucuna koydu. Adam donakaldı. Kadın gözyaşlarını silip dükkândan çıkarken adam arkasından seslendi. “Seni başkasıyla görürsem iyi olmaz!” Kasiyer yerdeki pabuçları işaret etti. “Beyefendi alacak mısınız?”  

 

Pub’ın pencerelerinden süzülen mor ışık kaldırımda yükselen ağacın gövdesini aydınlatmaktaydı. Kapı açılırken eşiğin üstüne asılı çan tıngırdadı. İçeri giren orta yaşlı adam bir an durup bilardo, dart oynayanları, masalarda gülüş cümbüş sohbet edenlere göz gezdirdi. Arka masada oturan gruptan kırmızı yanaklı adam ayağa kalkıp el işaretiyle dikkatini çekti. “Charles!” diye seslendi. Charles masaya yöneldi. Kolon diplerine yerleştirilmiş ayaküstü masalarda biralarını içenlerin arasından sürtünerek geçti. Beş kişilik grup Charles yanlarına gelince kupalarını kaldırıp tokuşturdular. Charles oturacak tabure göremeyince yan masadan bir tane altına çekti. Bıyıkları köpüğe bulanmış olan “Dedektif, takip nasıl geçti?” diye alay dolu sesle sordu. Charles fıstık tabağında kabuklar arasında parmaklarını gezdiriyordu. “Amethyst az önce evine girdi.” Zenci “Ne yani kadını iş yerinden evine kadar takip mi ettin!” Kırmızı yanak biraz ürkmüştü. “Charles, senin yolun yol değil. Kıskançlığınla Amethyst’i bunaltıp evlilikten soğuttun.” Kirli sakallı kupayı kafasına dikti. Boş kupayı bırakırken geğirdi. “Kadın otuzunu geçmiş tabi ki çocuk isteyecek.” Charles kabukların arasından bulduğu fıstığı ağzına attı. “Neyse ki ilişkisi yok. Yola getirmesini bilirim!”

 

Barmen kupaları kurularken televizyonda ki konuşmalara kulak kabarttı. Ekrana baktığında şaşırdı. Kumandayla sesi yükseltip “Heyyy, Charles senin ki!” Başlar ekrana çevrildi. Sarışın bakımlı kadın sunucuyla sohbet ediyordu. Sunucu kameraya bakarak “Hayattan karelerde konuğumuz Amethyst Realm. Kendisi ‘Spritüal rehberlik öğretmeni’. Bir hayaletle beraber olduğunu ve 'hayalet çocuklar' doğurabileceğini söylüyor. İlişkiniz nasıl başladı?” Amethyst kendinden emin “Araf’ta tanıştıktan sonra büyük bir aşk yaşamaya başladık. Son derece bilge ve kibar biri.”

 

Fıstık, Charles’ın boğazına kaçtı. Ayağa fırladı. Arkadaşları sırtına vururken öksürerek boğazını temizlemeyi başardı. Yüzü, boynu kızarmıştı.

 

Sunucunun keyfi yerinde “Neden gerçek bir erkeği eş olarak tercih etmediniz?” Amethyst kameraya baktı. Gözlerini kırpmıyordu. Charles bakışları üzerinde hissetti. Ağzı kurudu. Yutkundu. Amethyst’in göz bebeklerinde cehennem fokurduyordu. “İlişkimiz dünyevi ilişkilerden daha derin ve anlamlı. Çocuk sahibi olmayı da istiyoruz. Bir süredir hayalet hamilelikleri üzerine araştırma yapıyorum.”

 

Kapı zili arka arkaya çaldı. Koridorda belli belirsiz konuşma sesleri duyuluyordu. Amethyst koridora çıktı. Odaya doğru “Hemen geliyorum.” Kapıya yöneldi. Gözetleme deliğinden baktı. Kimseyi göremedi. Zil tekrar çalınca irkildi. Güvenlik zincirini çıkarmadan kapıyı açtı. Aralığa doğru başını uzatmıştı ki bebek pabuçları içeri doğru sokuldu. Amethyst avuçlarını birleştirip dudaklarına dayadı. Gözleri ışıldıyor, gülümsüyordu.
( Hayalet Aşkım başlıklı yazı E.Kirişçi tarafından 24.08.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.