-Sayın okuyucularımız yine şiirin bize verdiği hazzı güzelliği yeniden duymak yaşamak hissetmek için röportajımıza kaldığımız yerden devam ediyoruz. Sayın Gülveren yazmak nedir? Şiar neden yazar?

 

-Sayın okuyucularımıza yeniden merhaba demek bizi sabırla okuyarak değer verdikleri beraber oldukları için tekrardan teşekkürler ederek başlamak istiyorum. Yazmak nedir? Şair yazar neden yazar? Bence söyleyecek güzel bir sözü olan yazmayı arzulayan yazar. Okumayı seven yazar okuduğu yazı ve şiirde haz duyan, yazınca aynı hazzı duymak ve insanlara tattırmak için yazar. Yazmak varmaktır sevinçtir, varınca sevinci herkese duyurmak sararak hissettirmektir. Ben bu hislerle yazıyorum ve umuyorum ki okuyucularıma da aynı hisleri ve duyguları tattırıyorumdur? Okuyarak aydınlanan ben yazarak ta hem aydınlanmak hem de okuyucularımı aydınlatmak için yazıyorum. Yazmak, umudu yazmak umudunu kaybedenlerin, umudunu bulmasına vesile olmak tadılması gereken bir haz ve tattır. Okuyucularımızda aynı tatları hissetsin diye yazarım tüm çabam gayretim bundan ibarettir.

 

Gecenin matemini aşkıma örtüp sarayım

Gittin artık seni ben nerde bulup yalvarayım

Şimdi ben tıpkı şifasız kanayan bir yarayım

Gittin artık seni ben nerde bulup yalvarayım

 

Bestekâr: Selahattin Pınar

Güfte kâr: Mustafa Nafiz Irmak

-Burada şairin hissettiklerini hissetmemek mümkün mü, sızısını feryadını duymamak mümkün mü?

 

 

Dilşat olacak diye kaç yıl avuttu felek

Saçıma karlar yağmış boşuna yaz beklemek

Ne bülbül dile geldi ne de açtı bir çiçek

Saçıma karlar yağmış boşuna yaz beklemek

Bestekâr: Avni Anıl

Dilşat: Gönlü hoş, sevinçli.

-Beklemek ne kadar zor bir şey, şair kardeşimiz burada bunu anlatırken, en güzel söz ve hecelerle betimleme ve duygularla yazmış, bunu hissetmemek mümkün mü? Ayrılığı yaşayan şair, bir daha ayrılıklar olmasın diye acısıyla yarasıyla sancısıyla birlikte yazmış anlatmış, vesselam.

 

Mehmet Aluç

25-08-2018
19:35
( Monolog Röportaj-yazmak Nedir Şair Neden Yazar başlıklı yazı kul mehmet tarafından 25.08.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.