-kendini tekrar ediyorsun şair.
-kendimi terk mi edeyim.. acısı bile dedesinin dedesiyle aynı biriyim.. her nesil aynı ormanda, aynı oranda, aynı yangına tutuluyoruz.. bir damla yağmura on onbeş sene halay çekiyoruz sonra.. bari çocuklar diyorum.. külliyen not etsinler küllerini/ bütün yanık yüreklerin.. ders almayan dert alır başına, bilsinler.
-sığınacak yeri kalmayan memleket meselelerini dile getirirmiş.. öyle yapıyorsun sen de.
-ben bu yığınakla sığınak aramam, zaten sığmam da kimseye.. 'anlattığım senin hikayen, fakat sen bilmiyorsun'.. ağır yüklerim var, büyüklerim vazgeçtiler, değmez dediler.. vefası vefat etmiş bu millete değmez.. sustuğum oldu ama küsmedim, değip değmediğine de bakmadım, tekrara düşüp düşmediğime de.. ismimi hayırla yad eden çocuklar olsun istedim arkamdan, gitmekten vazgeçen birkaç aşık.. boynu değil beyni tutulmuş birinin 'geçti hocam' demesini istiyorum, çok birşey değil. 
-üzülüyorum sana 
-aslında haklısın, üzülmelisin bana.. hep 'o günlere' tutunuyorum, bu günler kayıp gidiyor elimden.. bir gün bahar da gelecek, yar da gelecek biliyorum.. yıpranmış bir 'devrinin gözdesi' olacağım sadece.. kenar süsü bir gümüş çaydanlık belki de.. ama ben şairim, mukadderat yani.. hep sonradan gelirim aklına senin, hep sonradan.

DR BARAN SAİD
( Hep Sonradan başlıklı yazı drbaransaid tarafından 27.08.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.