Makale / Toplumsal Makaleler

Eklenme Tarihi : 29.08.2018
Okunma Sayısı : 1119
Yorum Sayısı : 0
Negatif enerjiyle zehirlenmek

     Bir insanın, kırk farklı deneyimi, donanımı ve zincirleme bir süreç yolculuğu olabilir.
Her bireyin de farklı olması normaldir.
İki şahıs arasında bir rekabet, husumet ve kıskançlık var ise;
"A" şahsı, "B" şahsını 30 yıl sonra görse de hep görmek istediğinin en alt düzeyinde hatırlamak isteyebilir. Çünkü Onu daha donanımlı görmek, algılamak, kabullenmek
benliğine birşey kazandırmayacağına şartlanmıştır. Değişimi, gelişimi ve pozitif büyümeyi; ona yakıştıramamakta ve çok görmektedir. Ve bu negatif duygularla yaşama tutunmaktadır.
Halbuki çoban gayret etmiş, okumuş ve sosyal yaşamda farklı bir yer edinmiştir. Kimsenin gölgesinde kalmamış ve gölge de etmemiştir.
Övgü beklemese de, kıskançlığı da hak etmemektedir.
     Favori filozoflarımdan, liman hamalı Eric Hoffer buna en güzel örnektir.
Negatif duygularla bilincimizi zehirlemeyelim, çevremize de kötü örnek olmayalım.
Her birey yaşamın başlangıç ve bitiş noktasında hemen hemen aynı kaderi paylaşmaktadır. Ortada kalan, hayatın oyun planını, insanca kurgulayabilenlere ne mutlu.
29.08.2018
Ali Rıza Malkoç
#armozdeyis
( Negatif Enerjiyle Zehirlenmek başlıklı yazı Ali R.MALKOÇ tarafından 29.08.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.