Üniversite sınav sonuçları açıklandı. Daha çok sıcak, dostlardan bir yere yerleşen ya da yerleşmeyen herkes yazıp paylaşıyor. Çok şaşırmadım desem doğrudur. Ancak, bir yere yerleşemeyen herkes için içim cız etti. Bende ilk hakkımda kazanamamıştım. Onların sanki ruh halini yaşar gibiyim. Şu an bu yüzden çok duyguluyum.


Bir yere yerleşemeyenlere, her işte bir hayır var demek geliyor içimden. Hani önünü göremediği için çok üzülüyordur eminim ama onu bekleyen kim bilir neler var önünde… Bu bir sınav ve yeniden azimle çalışıp, eksiklerini tamamlayıp, en iyi bölümü kazanmanın yoluna aramalıdır.  Aileleri de ona tam destek vermelidir. Kazanamadığı için psikolojilerini bozmamalıdırlar. Bir yere girememek sadece o anki sınav şartlarına, ona gerekli yön verilmemesine ve negatif şartlara bağlıdır. 


Bu maratonun kazananı da kaybedeni de olur. Sonuç ne olursa olsun sakın abartmayın ve sonucuna şükredin. Çocuğu kazanan aileler sakın çocuğu kazanmayan ailenin yanında bu gelen sonucu abartmayın ve mesela kazandı işte deyin, konuyu kapatın! 


Günümüzde büyük sıkıntıların yaşandığı şu günlerde, gereksiz yükleri ve paylaşımları yapmaktan imtina edin. Hani benimde oğlum var, Allah hayırlı ömür versin, bakalım o ne yapacak… Elimizden ne gelirse yapmaya gayret ediyoruz aile olarak. Allah bu yola başını uzatan tüm çocukların yardımcısı olsun. Tam ergenlik çağlarında, üzerlerine ağır bir yük alıyorlar, nelerden vaz geçip, bu sınav için ter döküyorlar. Bu kadar oyuncağın olduğu ortamda, çalışmak ve oyuncaklardan vazgeçmekte zor…


Bende Allah nasip ederse, ALES’e gireceğim ay sonunda, mezun olalı otuz yılı geçti neredeyse, biraz ders çalışayım dedim başıma ağrılar yapıştı. Bu sınav yükü bana da ağır geldi. Ama vaz geçmeyeceğim, gayret edip iyi bir sonuç alıp, master yapmayı arzuluyorum inşallah…  Bakalım ben ne yapacağım….


Her şeyde hayır var… Çalışacağız, gayret edeceğiz ve sonucuna tevekkül edeceğiz… Bu arada üniversiteye yerleşen tüm gençleri tebrik ederim. Başarılarının devamını dilerim.


Saffet Kuramaz   

( Sıcağı Sıcağına Üniversite Sonuçlarını Öğreniyorum başlıklı yazı safdeha tarafından 31.08.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.