Koç: Bana kalırsa yıldızınız pardon burcunuzu görünce kendinizi koç sanmayın bir öküze rast gelirseniz sizi sırt üstü yere düşürerek üzerinizde tepine bilir, bu konuda çok dikkatli olun.

 

Boğa: Kendinizi İspanyada sanarak her önünüze gelene saldırmayın, bu çok tehlikeli maazallah bir kasabın eline düşerseniz hiç af etmez.

 

İkizler: Burcunuz ikiz diye ikiz bir hanımefendi evleneceğiniz saçmalığına kapılarak bakın evde kaldınız, birisi karınız olurken bir diğeri baldızınız olacak aman dikkat!

 

Yengeç: Her gördüğünüz güzelin peşinden koşarak kalçasına çimdik atmayı bırakın.

 

Aslan: Aslan gibisiniz maşallah, beleşten geçineceğinize gidin bir iş bulunda çalışın, siz taşı sıksanız suyunu çıkarırsınız bu sıcak yaz ayında su satarak emek sarf ederek de kazanabilirsiniz, aslanım diyerek kükremeyin, sesinizi keserler haberiniz olsun.

 

Başak: Kızım başak burcundayım diyerek o kadar açık saçık giyinerek açılmayın, sana dik dik bakanlar çoğalıyor haberin olsun.

 

Terazi: Bir kefeye kendinizi bir kefeye asil olmayan niyetlerini koyarak tartmaya kalkmayın, asil olmayan niyetiniz ağır gelerek sizi askıda havada bırakabilir, maazallah düşerek bir yerinizi kırabilirsiniz, benden söylemesi.

 

Akrep: Önünüze her gelene zehrinizi akıtarak bir yere varamazsınız, bir gün o zehirler yol su elektrik olarak size geri dönebilir, farkına varın artık!

 

Yay: Burcunuz yay diyerek sandalyeye kanepeye yaylanarak oturarak herkesi dikizlemeyin, dikizleyeni ülkemizde sevmezler bilirsin, üzülürsün haberin olsun.

 

Bugünlük bu kadar yorum ve iyi dilekte bulunduğum yeter diyerek kalanları sonraya bırakıyorum, bu kıyağımı da unutmayın. Hayallerini gerçekleştirmek için burçlara gerek yok bol bol paraya gerek vardır, bırakın bu burcu murcu hurcu çalışın bol bol para kazanın. Bana bakmayın ben yorumlayarak sizlere yardımcı olmaya çalışıyorum vesselam.

Mehmet Aluç

 

 


( Yıldızlarınız Veyahut Burçlarınız Keşmekeş Sorunlarınız başlıklı yazı kul mehmet tarafından 6.09.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.