İçim kıpır kıpır, parmaklarım ise yaramaz bir çocuk edası ile harflerin peşinde tek nefes..Düşüncelerin biri sağ taraftan diğeri sol taraftan kovalamaca oynuyor: ilk önce dile düşme telaşı ile. Ve cümleler hazır ol vaziyetinde  satırlara gireceği sırayı sabırla beklemekte. Artık geriye tek bir şey kalıyor. Gözlerimi  kapatıyorum  ve avuçlarımın altında dışarı çıkmak için çırpınan kalbimin sesinde seni dinliyorum. İşte şimdi  raflarda  isimsiz olan, zamanını bekleyen duygular  hayat bulmaya başlıyor .  Sen , sol yanımın sesini cümlelerle buluşturan kadın.. Ve sen  en karadan daha kara olan kışın ortasında her daim bahar açan kadın… Renk  olduğun  baharlarla hayatıma hoş geldin..

( Hayata Renk Veren Bahar başlıklı yazı Erva tarafından 7.09.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.