Yetmişli yılların sulugöz sınıfının birincisi Küçük Emrah'ımız vardı... Tabi o zaman yaşı da boyu da güççücüktü... Biz de küçüktük canım. Hatta abiler mahalle arası futbol maçlarında bizi takıma almazlar ikibuçukluk yaparlardı... İkibuçukluk demek, şimdilerde statlarda gördüğünüz top toplayıcı çocuk demek...


Küçük Emrah artık abi, baba dizilerinde oynuyor, şarkılarını söylüyor. Küçüğü gitti Emrah'ı kaldı. O bile büyüdü de biz bir türlü büyüyemedik... Sokaklarda top tepen çocuk, misket oynayan çocuk, kukalı saklambaç oynayan çocuk görmeyeyim, hemen dalarım aralarına...


Çocuklarımla Lunaparka gittik mi çarpışan otolara bineriz, sonrada millete çarpıp çarpıp kahkahalar ile güleriz... Hatta çevremizdekiler de bön bön bize bakarak ''Bunda bu kadar gülünecek ne var?'' diye mutlaka akıllarından geçiriyorlardır... Adı üstünde kardeşim, ben çarpmasam, başkası gelip bana çarpıyor, usul böyle...


Sek sek oynayan iki üç tane kız görmeyeyim yolda... Hemen hoooop atlarım o yuvarlakların karelerin, dikdörtgenlerin ortasına... Millette bana acayip acayip bakar... Hatta ne acayip adam bu, bile derler, demişlerdir yani... Amaaan! Desinler yahu ne fark eder... Çocuklukta oynayamamıştım bazılarını, bazısını oynasam da, içimde kalmasın...


Ama, var ya en çok da neden hoşlanıyorum, bir söylesem, belki sizin de vardır benim kadar ondan hoşlanmanız. Mahalle aralarında çocuklar maç yaparken, önüme bir top düşmeye görsün. Aldım mı topu ayağıma hem vallahi hem de billahi o an da Maradona gelse, Mesut Özil gelse o Arjantinli çocuk neydi adı yahu? Hah Lionel Messi gelse onlar bile ayağımdan topu alamaz...


Dur bakalım evlatları bir baş göz edelim de herhalde elimize bir iki torunu da Allah'ın izniyle çok görmezler... Onların seviyesine hemen inerim inmeye de, bir daha çıkamazsam diye de bir korkum olmaz onu da söyleyeyim size... Halı da beraber emekleriz, yuvarlanırız, hatta ortalığı bile batırırız batırmaya da babaanneleri de bizi paralamasa, bizim hanım canım işte... Onunda yanağından bir makas aldık mı, akan sular bile durur... 

( Küçük Emrah Bile Kocaman Oldu Da Bir Biz Büyüyemedik başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 10.09.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.