ÇÜNKÜ BEN...
Sarışının biri ilkokul öğretmeni olarak staja başlar, çok heveslidir.
Bir gün teneffüs sırasında bütün çocuklar futbol oynarken bir çocuğun oyun
alanının sonunda kenarda durduğunu görür. çocuğun iyi olup olmadığını
öğrenmek üzere yanına yaklaşır ve çocuk bir sorununun olmadığını
söyler.Bir süre sonra sarışın çocuğun yine tek başına aynı yerde durduğunu
görür, içi rahat etmez ve tekrar çocuğa yaklaşarak, 
-Ssenin arkadaşın olmamı ister misin?" diye sorar, çocuk pek hevesli olmamakla birlikte -"Tamam" der. 
İlerleme kaydettiğini düşünen sarışın öğretmen:
- "Bütün çocuklar topun peşinde koşturup oynarlarken sen neden burada duruyorsun?" diye sorar.
Afallayan cocuk hayretle cevap verir:
-"Çünkü ben kaleciyim!!!"

**

ON ERKEK BİR KADIN
On bir kişi helikopterden sarkan halata asılıdırlar, ip herkesi taşıyacak kadar güçlü olmadığı için içlerinden birinin ipi bırakması gerektiğine karar verirler, yoksa hep beraber  düşecektirler. Bu kişinin kim olacağına karar veremezler. Ama o anda kadın çok etkileyici bir konuşma yapar. Tamamen gönüllü olarak ipi bırakabileceğini söyler.
-ÇÜNKÜ; bir kadın olarak, kocası için,çocukları için ve aslında genelde erkekler için herşeyi bırakmaya alışık olduğunu söyler; hem de karşılıksızca.
Hikayesini bitirir bitmez, tüm erkekler onu alkışlamaya başlarlar.... ve tüm erkekler aşağı düşer.

**

AYNI DOKTOR
Kadının beşinci kocası ağır hastalanmış. Adam korkunç ağrılar içinde kıvranırken kadın telaşla söylenmiş : 
-Hemen gidip bir doktor çağırayım!
Kocası : 
-İyii ama, demiş, bari doğru dürüst bir doktor çağır. İyi bir doktor olduğundan emin misin?
Kadın : 
-Emin olmaz olur muyum, demiş. Ölen kocamı da aynı doktor tedavi etmişti!...

( Gülmekten Bayılacağınız Fıkralar başlıklı yazı Ömer Faruk tarafından 10.09.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.