** İnsan; yaşadığı olaylardan ders alarak gelişir.


** Hiç değişmeyen gerçek. Ölüm ve yaşam. İkisi her an kol kola !..


** Zamanında yapılmayan şeyler, yarinlarda pişmanlık yaratır.


** İhtimam gösterilmeyen ilişkiler uzun ömürlü olmaz.


** Aklınızda , gönlünüzde yer vermediklerinizin bir değeri yoktur.


** Bir işi övülmek , takdir almak için yapmayınız.


** Duygu ve düşüncelerini içinde tutanlar , büyük firtinalara maruzdurlar.


** Tasavvuf felsefesi mutlu ve huzurlu olmanın , bir yoludur.


** Her bireyin fabrika ayarları farklidir.


** Kendini yetersiz gören insanlar sadece etrafa saldırırlar.


** Yapilan her yanlista bedel ödemeye mecbur olduğumuz unutulmamalıdır.


**  Matematiksel muhasebelerin kaide ve kuralları vardır. Öğrenilmesi ve tatbiki kolaydır. Oysa ki asl olan vicdani muhasebedir.


** Boş işler uzmanı veya müdürü olmak, boş beyinli, salak ve aptal, ödlek olmaktan daha iyidir.


** Altında imzam olan her sözümün mutlaka hamili vardır. Asla ciro edilemez.


** Birşeyi yapmak istemiyor ve içinize sinmiyorsa, karşınızdakine cesitli mazaretler sunmak ve oyalamak yerine, açık ve net belirtmek daha etiktir.


** '" taş atana ekmek at !" Dediler . Uyduk başimiz üstüne dedik. Kafamizi kanattilar , ekmek attik. Ata ata kalmadı bir lokma. Artık laf atma zamanı.


( Yaşam Heybemden - 112 - başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 11.09.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.