CİNSİ: ATM'US Fareus
VATANI: Türkiye ve bilumum az gelişmiş ülkeler
ÖZELLİKLERİ: Kemirgen ve sömürgendirler. Sıcak soğuk her türlü iklimde yaşayacak yetenekte olup. Tek besin kaynakları ATM Makinelerine dadanıp çaldıkları paradır. Sonbahar ve kış aylarında içeri girerler genellikle, bahar ve yaz aylarında dışarı çıkmaya çalışırlar, çıkabilirlerse...

ATM diye tabir edilen para makinelerine özellikle gece saatlerinde bir çok saldırı olmaktadır. Bu ATM fareleri, çalışıp da alın teri ile bir şeyler kazanmak yerine, işin kolayına kaçıp ATM den para tırtıklamak yoluna giderler...

ATM fareleri genellikle tek tek ve ikişerli gruplar halinde dolaşırlar... Para tırtıklama zamanı geldiğinde, birisi gözetleyici fare olarak dururken, diğeri de iş bitirici fare olarak makineyi kırıp, bozup paraları tırtıklamaya çalışır... Zaman zaman ikişerli gruplardan sayısı daha fazla olan gruplara da rastlanmaktadır...

ATM farelerinin en korktukları şey birileri tarafından ihbar edilmek ve polis arabalarının sirenleridir... Polis Arabası sirenini duydukları zaman, hızlıca oradan uzaklaşmaya başlarlar, hatta osurukları na sapan taşı bile yetişmez. Bun rağmen her seferinde de osura osura da olsa yakayı ele verirler...

ATM makinesinin başında hiç kimse olmadığı zaman ve makineyi de açamadılar ise çok sinirli bir ruh haline bürünürler... Durup durup makineye tekme atmak ve yumruklamak o anda en çok yaptıkları hareketlerdir... Bundan yirmi sene, otuz sene önce bu ATM farelerini yakalamak çok daha zordu, günümüzde ise hemen hemen her makinede kamera sistemi olduğundan dolayı, yakalanmaları daha kolay olmaktadır...

ATM farelerinin bir de kart kopyalama olayı vardır. Bu da çoğu zaman bankalar tarafından tespit edilmekte ve kullanıcının kartı hemen kullanıma kapatılmaktadır... Bazı münferit olaylarda kullanıcıların parası gasp edilse bile, eninde sonunda yakayı ele vermektedirler... Bu ATM fareleri eşeyli ve eşeysiz, mitoz, mayoz her türlü üreyebilme yeteneğine sahiptirler. Fazla üreyip de çoğalmamaları için de bunların arasına bol bol namuslu insanların serpiştirilmesi gerekmektedir... Kısırlaştırılmaları her zaman toplumun faydasına olacaktır... 

( Bu Fareler Başka Fare başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 11.09.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.