Bugün Eşkıya dünyaya hükümdar olmazı eski bölümlerini izledim tekrardan, Amerikalı Semi öldürmek için yakalayan Hızır ve adamları öldürmeden önce, yanına gelen yaşarın sözü çok hoşuma gitti.


-Az önce beni eşimle beraber öldürecektiniz, ne için? Ders vermek için kime? Sizin sözünüzü dinlemeyen herkese, bana bak Amerika, biz sizin sözünüzü dinlemiyoruz, siz bizim sözümüzü dinleyeceksiniz tamam mı?


Bu söz bugünlerde bize ekonomik yönden çökertmek için yola çıkan Amerikalıların halini ta bundan aylar önce özetlemiş. Amerika bu, sözünü dinlemeyeni ya işgal eder sömürür, ya oyunlarla kaos çıkmaza sürükleyerek sömürür. Ama gel gör ki Türkiye eski Türkiye değil Başkanda bildiğimiz Başkan, sözünüzü dinlemeyiz, siz sözümüzü bundan sonra dinleyeceksiniz diyerek devam ediyoruz çok şükür. Şimdi korkaklar Amerika’dan yana olanlar, ne gereği var gücümüz yok falan filan diyecek, be ey salaklar böyle yapmazsak sömürecek elimizde ne varsa alacak, hiç olmazsa onurlu mücadele ederek dik duruşumuzla elimizdekini kaybedelim, yine kazanırız. Dik duruşumuzu görenler yanımıza yaklaştıkça gücümüzde çoğalacak Amerika yalnız kalacak. Ha sömürülerek ha dik duruşumuzla dünyalık kazanç kaybeder isek, her ikisi de kaybetmek sanılırken, dik duruşumuzla onurumuzla bir gün, mutlaka yanımıza gelenlerin bizimle beraber onurlu dik duruşuyla kazanan biz oluruz.


 

Hiç bir sokak olayına daha önceki darbelere müdahil olmamışken bizler, dün On beş Temmuzda bizi herkes bir anda sokakların kahramanı olarak gördü. Bir 50-60 yılı aşkın bir süredir sokaklarda, adliye önlerinde, gazete binalarında bizi görmeyenler, şimdi bizi nöbette görenler, sözde demokrasi nöbeti tutmakta ve bunun neticesinde onurlu bir duruş diyenleri göremez olduk. Gerçi onları görmek moral bozukluğundan başka bir şey değil. Korkakça sözler söyleyerek darbecilerin yanında olduklarını hissettirerek sokak kavgası çıkarmalarına da gerek yoktu, iyi ki de yoktular evde televizyon başında darbeyi izlerken, darbeyi yapanların tarafında olduklarını da bizlere ayan beyan göstermiş oldular. Neyi kaybettik hiçbir şeyi, onurumuzla imanımızla tanklara karşı durarak kazanan şükür biz olduk, umarım buradaki ince çizgiyi fark etmişsinizdir.


Bunlar hangi gün dün veya bugün hangi zamanlarda hangi durumlarda onurlu bir duruş ve direniş sergilediler halk ile gören var mıdır? Darbe yapanlarla sömürenler birlik olduklarını her defasında gördük ve şaşırmadık. Ülkeyi sömürenlerle beraber, bunları da ülke demokrasisi için ne yaptılar? Aslında bu yaptıkları tüm rezilliği çıplaklığı ile ortada, buyurun dolar ile bizi yıkmaya çalışan Amerika ile aynı safta olan toptancılar mallarını dolarla almamasına rağmen, devamlı zam yaparak Amerika’nın uşağı olduklarını hissettirerek gösteriyorlar. Dün altı lira olan salça bugün on lira, on lira olan sigara makaron on beş lira, oldu. Birçok dost ülke bize destek vermek için Türk lirası alırken onunla alışveriş yaparken yanımızda dururken içimizdeki bizlerle beraber yaşayanlar hala uşaklık yapmaya devam ediyor, çünkü onlara onurlu yaşamak yakışmıyor, uşaklık etmek yakışıyor, vesselam.


Mehmet Aluç

( Bazılarına Onurlu Yaşamak Yakışmıyor, Uşaklık Etmek Yakışıyor başlıklı yazı kul mehmet tarafından 12.09.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.