ANI DEFTERİMDEN

Bir bağımlılık mı oluştu bende bilemiyorum. Adımlarımı atar atmaz kan, ilaç ve derinden gelen küf kokusunu ciğerlerime dolduruyorum. Hastanelerde yaşanan dramların kendi üzüntülerimin önüne geçmesi, göz yaşlarımın anılarımda yer alan çingene kızı için dökülmesi isminin içinde gizlenen sabır sabır diyerek haykırdığım üşüyüp de sırtıma aldığım örtüyü paylaştığım birbirimize bakıp güç verdiğimiz ve belki de bir daha görmeyeceğim Sabriye... 

Neden neden sorularıyla hastane bahçesinde ölüm kalım savaşı veren, genç adamın yakınlarının dillerinden dökülen ağıtları nasıl unutabilirim... Nice savaşların verildiği bu hayatta hiç çekinmeden anlatılan hayat hikayeleriyle dolu hastane köşeleri. 

Dili olsa da konuşsa yataklar, dili olsa da anlatsa hastane bahçesi yaşanan olayları. Yalnız değiliz, güçlüyüz sıkıca bağlandık hayata, yaşamayı, güveni unutanlar, katılın aramıza ziyaret saatleri çok kısa.

H.Çiğdem Deniz.
( Anı Defterimden başlıklı yazı çitlembik tarafından 17.09.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.