SİZİ ÇAĞIRIRIM
Uçak yolculuğu sırasında çocuklar rahat durmuyor, oradan oraya koşarak, uçağın dengesini bozuyorlarmış. Bu durumdan rahatsız olan kaptan pilot, hostesi çağırmış, '
-”Çocukları kontrol altına alın' demiş. 
Bir süre sonra uçağa sessizlik çökünce kaptan meraklanıp, hostesi çağırmış. 
-'Ne oldu?' diye sorunca, hostes şu cevabı vermiş: 
-”Uçağın kapısını açtım, 'çocuklar biraz da bahçede oynayın, ben sonra sizi çağırırım' dedim."

***

BİLMEDİĞİ BİR PARÇA
Küçük çocuk, keman dersi için evde prova yapıyor, babası da oturmuş gazete okuyordu. Evin köpeği de çocuğun kemanından çıkan melodilere havlayarak eşlik ediyordu. Bu gürültüde babanın gazete okuması mümkün mü? Bir duruyor, iki duruyor, ama ne çocuk keman çalmayı ne de öteki havlamayı kesiyordu. En sonunda baba, oğluna seslendi: 
-"Oğlum, şunun bilmediği bir parça çalsana!" 

***

İŞ TELEFONU
Ev telefonu faturası hayli yüksek gelince ev halkı toplanmış;
Baba: ”Yahu bu korkunç bir fatura! Ben bu faturayı hayatta ödemem. Hem ben bu telefonu asla kullanmıyorum, hep çalıştığım şirketteki telefonu kullanıyorum.”
Anne: ”Aynen ben de akşama kadar çalıştığım bankada elimin altında telefon… Ne yapıyım bunu..”
Oğul: ”Vallahi ben de şirketimin bana verdiği cep telefonunu kullanıyorum, bütün görüşmelerimi ordan istediğim gibi yapıyorum.
Kız: ”E benim de şirket hattım var. Eve gelmiyorum ki ev telefonunu kullanayım..”
Herkes aniden evdeki hizmetçiye döner ve cevap arayan gözlerle bakarlar…
Hizmetçi: ”Eee… Problem ne o zaman ? Sanırım hepimiz iş telefonlarını kullanmayı tercih ediyoruz. .!!
( Gülmekten Hem Bayıltan Hem Göbek Çatlatan Fıkralar başlıklı yazı Ömer Faruk tarafından 19.09.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.