*** Sabır, psikolojinin en keskin ilacıdır.

*** Haşin ve sert esen fırtınalarda dalınız, budağınız kırılsa da hala ayakta kalmak mücadele azminin eseridir.

*** Tevazu sahibi olmak mükemmel bir erdemliktir.

*** Kuran'ı Kerimi sahih olarak tefsir ve diyanetin yayınları okuyup lafzını öğrenmek safsatalara kapılmamızı önler.

*** Hasetkar ve kindar olmak, öncelikle insanın kendisine zarar veren duygulardır.

***  Yazdigi siiri misra misra neyi kastettigini izah eden şair, okuyucusunun kendince yaratacagi anlam ve dunyayasina mani olur.

*** Benim tek suçum búyümek oldu. Onunda bedelini öder dururum. Keske hep cocuk kalabilseydim.

 

*** Güzellik salonları, insanı güzelleştirmez. Lostra salonları gibi boyar, cilalar ve yollar. Sabah, neyse o ortaya çıkar.

*** Bütün yaraların ilacı içten, beklentisiz sevgidir

*** Kendini çeşitli şekillerde teşhirle zevk alanlar, psikolojik rahatsızlığa sahiptir.

*** Severek ve sevilerek sürdürülen yaşamda insan yaşlandığını fark etmez.

*** Rezilliklerle dolu bu çöplük dünyada, her insan içindeki çocuğa sarılmalıdır.

*** Umursanmayan şeyler çabuk unutulur.

*** Çoğunlukla tepedekine değil, tepeden bakmayı sever insan.

*** İçsel dünyanızda olgunlaştırmadığız cümleleri sarf etmeyin.

*** Zaman akıp giderken, onu yer yer tutan hafızadaki anılardır.


( Yaşam Heybemden--115 başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 20.09.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.