** Her kaybedislerinizde ; birşeyler öğrendiğiniz için sevinin.

** Kimsenin alışa geldiği değerlerine sataşmayın.

** İnsan tabiatı işte. Güçlendikçe takmaz hiçbir şeyi.

** Bitmiyorsa çileler , sevinin hayat devam ediyor diye.

** Zırdeli gibi kitap okuyun durmadan. İnanın mutlaka iyi gelecektir, ilaç gibi.

** İnsanlarımızın çoğunun yaklasmadigi yer kitaplardır. Rahat etmek istiyorsanız kitaplara sığınıp , kaçın ve saklanin. Çoğu sizi bulup rahatsız edemiyecektir.

** Sıkılıyorsanız icinizin dekorlarını değiştirin.

** Kimi sever , kimi sevmek ister, kimileride sevme ihtimalini severler.

** Ne insanlar satışta, gönül mezatlarinda.

** Sevmeye meyilli insanlar makbul olanlardır.

** Aklindakileri özler insan aklına geldikçe ; ama gonlundekilerini hiç unutmaz.

** Ne acımasız , zalimsin ey zaman. Nasıl geçip gidiyorsun sessizce. Bak şimdi bizlerin haline.

 

 

**** Ah ulan talih ! Boşuna demiyorlar ya sana kör diye. Ya bak buradayım , düz gel, az daha hadi duzden gelsene.

**** Nikah merasimlerinde evlenme cüzdanını hep geline verirler. Adettendir. Ama o defteri sonra yazan çizen hep koca olur. Ne yaman celiskidir.

**** Beni kim nasıl istiyorsa öyle yazar, çizer ve söyler ve de görür. Yani onların sözü, gözü kendilerine göredir.

 

 

*** Puslu gözlerim. Hüzúnler yağacak gibi.

*** Düğmelerini cömertçe çözmekte gece . Sevdalar örnekte ipliklerini gönlüme. Ne ırmaklar fışkırıyor gulucugunden şelale salale. Ne martılar beslenmekte gamzende. Bir ormanın soluması gibi nefesimde.

*** Menekşeler takmış mor saçına gece. Sen boynu bükük bir sözcük gibi saplanmaktasin biçare gönlüme.


( Yaşam Heybemden - 126- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 5.10.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.