Bu vatan toprağını düşmanla işbirliği yaparak üzerine bir kürek kara toprak atarak, üzerini kapatmaya çalışanlar sözüm size. Siz her ne kadar kendinizi bu toprağa kökleri ile bağlı sanmasanız da düşmanların teklifi parası size cazip gelse de, dün bu toprağa kökleriyle bağlı dedelerimiz, düşmanların bu teklifine hayır diyerek geri çevirdiler. Düşmanın gayesi işgal ve sömürmek idi anladılar, canlarını vererek bu vatanı yeşerttiler. Şimdi sen düşman ile bu vatanın üzerine kürekle kara toprak atarak örtmeye çalışan, sende bu toprağa köklerinle bağlısın ve kendi üzerine toprak atmaktasın. Bu vatan batınca sende batacaksın, düşmanın istemediği, ecdadına geçmişine atasına bağlı kalarak onların emanet bıraktığı vatana sahip çıkan biz torunlarını, dün kabul etmeyen ecdada bugünde torunlarına kabul edememe endişesi ile kendi sömürü düzenlerinin yıkılacağı endişesiyle, senide yani bizi de yok etme derdinde, sen ben yok biz varız, biz biz olarak var olduğumuz için bizi, sen ben onlar yaparak bölme derdinde yok etme sömürme derdinde.

 Onların gayesi bize hürriyet sağlamak vermek değil, hürriyetimizi irademizi elimizden almak… Sana bugün şirin gözükebilirler, dün Afrikalıya şirin gözükenler, bugün Afrika’yı sefalet içinde bırakarak kendi keyfinde keyif çatarken, Afrikalı bir lokma ekmek bulamadığı için ölüyor ve halada bir asırdır ölmeye devam ediyor, bunlar öylesine şerefsizler ki, şeytan bile yanlarına yaklaşmıyor uzak kaçıyor, yarın çok geç olabilir bir daha düşün derim… Değiş süreci derler, seni değişim diyerek prangaya mahkûm ederek değişim sürecinde boğarlar… Yeni bir arayış hürriyet diyerek, seni kaosun içinde boğabilirler hala boğuyorlar.


Bazen farklılıklar ve farklı görüşler bir anda sana anlamsız gelmesi neden zoruna gidiyor? Bu farklılığımızın çeşitli olmasından kaynaklanıyor. Çeşitli fikirlerle daha çok anlam ve mana kazanırız, senin söylediğini ben anlamazsam da bir diğeri anlar bana anlatır, bir kişinin yaptığı değil herkesin bir arada yaptığı mükemmeldir. Neden tüm dünyadaki haçlı ordusuna dediğimiz ülkeler aynı anda aynı düşünce içinde bizi yıkmak istiyor? Birlik olunca dayanma gücü kuvvetli olur, peki biz neden birlik olmadan ben sen o oluyor ve hemen yıkılmayı seçiyoruz?


Kalpten gelen bir çağrıyla dün hayır diyen dedelerimizin yani ecdadın hayır kabul edemeyiz çağrısına kulak ver, düşündüklerin düşmanların çıkarına geldiği müddetçe varsın, onlarla terse düştüğün anda yoksun bir hiçsin ve şimdiki halinle onlarla olursan da bir bitiksin bitmişsin, vesselam

Mehmet Aluç


( Sözüm Düşmanla Birlikte Olan İç Düşmanlara başlıklı yazı kul mehmet tarafından 7.10.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.