Zam furyası başladı başlayalı, her bir tüketim maddesine zam geldi, hala da geliyor. Su dan, ekmeğe, sigaradan tüp gaza, sabundan beyaz peynire ve elektriğe kadar her şeye... Elektriğe gelen zamlar bizi hiç etkilemedi, bundan sonrada etkilemez... ''Hadi ya nasıl etkilemez?'' dediğinizi duyar gibi oluyorum. Biz ailecek her gün bedava birbirimize elektrik veriyoruz Bazen sarılarak, bazen yanak yanağa öpüşerek, bazen birbirimize güzel sözler söyleyerek...


Ne yapalım fazla yanan iki üç ampulü söndürürüz illa ki yeter ki birbirimize verdiğimiz elektrikler hep pozitif olsun... Sadece aile içinde mi, dışarı çıktığımız zamanda diğer insanlara, diğer canlılara, kuşlara, kedilere, sokak köpeklerine de elektriğimizi verebiliriz parasız pulsuz... Bu işin faturası da yok KDV'si de nasıl olsa...


Dokunmak, önce hayata, sonrasında da diğer tüm canlılara. Güvercinlere, serçelere, kapı komşunuza, yoldan geçen bir liseli delikanlıya ya da bir genç kıza... Yanınızdan geçerken arabasının penceresine burnunu dayamış bir çocuğa gülümseyerek bakışlar fırlatmak, ne de güzeldir...


Yaşlı bir teyzeyi pazara arabası ile ışıklardan karşı karşıya geçirip de üstüne bir de ''Allah razı olsun yavrum.'' duasını aldınız mı, o gün sizden mutlusu yoktur sanırım... Para pul endeksli, hisse senedi, dolar yuro endeksli bir yaşam inanın çok da mutlu etmiyor insanı. Bunun yerine insan, çocuk, kedi, köpek, kuş endeksli bir yaşama yönünüzü çevirin bakın çok daha lezzet alacaksınız hayattan...


Sağlam bir el tokası ile müthiş bir elektrik alış verişi olur karşınızdaki insan ile... Hele bir de omuza dostça vurup da ''Nasılsın dostum?'' dediğiniz zaman, yıkılmaz sevgi ve saygı dostluk köprüleri kurulmuş demektir kişiler arasında... Varsın ampullerimizi yakmasın bu elektrik alış verişi, yüreğimizin ışıklarını yakıyor ya önemli olan da o değil mi? 

( Elektriğe Zam Mı Gelmiş Bizi Hiç Etkilemez başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 9.10.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.