Yürüdüğümüz  yollar; irili ufaklı düşünceler düşündükçe büyür yük olur doğrular yanlışlar karışabilir

     olumsuzluklar ,  haksızlıklar , cevapsız kalan sorular ,sorusuz kalan cevaplar iklem de kalmasın yüreğimiz

        Siyah kelebeklerin uykusundan  şimdi uyanalım...


                              Yaşamın sonsuz bir senaryo olduğunu unutmayalım sizin için yazılmış bitecek bir hikaye  başkalarıyla  aynı birbirine benzer hikayeler olacak yine kısır bir döngü  işte kelebekler gibi onlarda kısa yaşam birbirlerinin aynısı insanlarda birbirine yakın yaşamlar değişimin tek değişim kendisi işte siyah kelebekler onlar savaşlar ölümler açlık ama biz bu uykudan uyanıp bir şeyler yapacağız  doğruların sesi cılız gelebilir güzellikler kan kaybetse de sizin yaşam zırhınız küçük bir dünya içinde gerçek siz var...


                            En büyük dostunuzun sonunda kendinizin olduğunu ve ha bir önde ha bir arkada bir daha siz siz olarak gelmeyeceğiniz için herşey in kıymetini bilelim.


                          



                      



( Siyah Kelebeklerin Uykusundan Yeni Uyandım -2 başlıklı yazı rutil tarafından 14.10.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.