GALİBA ÖLDÜRDÜK
Başıboş  papağanın  biri uçarken biraz alçalayım demiş, bi bakmış karşıdan motosiklet geliyor, sağ sol yapayım derken motosiklet sürücüsünün kaskına çarparak yere düşmüş.  Adam papağanı yerden alarak evine götürmüş, bir kafese koyup kafesin içine biraz su ve ekmek kırıntıları bırakmış, bir süre sonra  papağan kendine gelmiş.. Kafesin içinden etrafa bakınıp :
– Eyvah Adamı öldürdük herhalde. Sonunda mapus damına düştük!! Demiş.

**

OLMAZ
II. Dünya Savasi sirasinda Rus ordulari geri çekiliyorlar ve Rus generali durumu kurtarmak için askerleri tesvik etmeye karar vermiş. Her getirilen ölu Nazi için 10 ruble vaad etmis.  Ödülü duyan askerler saldırıya geçmişler.  Çatismadan sonra kimi bir kimi üç ceset getirmiş ve paralarini aninda almışlar. 
Birara bir Yahudi asker bir vagonu sürükleyerek getirmiş.  Vagonun kapısını açmış, içerisi ceset doluymuş.  General bunu görünce şaşırmış ve askeri kenara çekerek şöyle demiş : 
-Asker, anlarsin ya bütçemiz zayif, haydi ben sana 7.50 ruble ceset başı  vereyim. 
Asker : 
-Olmaz,   zaten bana geliş fiyati 8 ruble demiş .

**

VATAN NEDİR?
Komutan Mehmet'e soruyor, 
-Vatan nedir?
-Vatan benim anamdir komutanim diye bağırıyor.
Siıa Temel'e geliyor. 
-Vatan nedir asker?  Temel: 
-Vatan Mehmetun anasidir komitanum.

( Bütün Dünyayı Güldüren Çok Komik Fıkralar başlıklı yazı Ömer Faruk tarafından 16.10.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.