Onu görmeyi istemezdim. Çünkü her gördüğümde heyecanıma yenik düşerdim. Her gördüğümde gözyaşlarıma engel olamazdım. Daima ona karşı olan özlemim kazanırdı hep. Görmek istemek ile istememek arasındaki mesafe beni bitiriyor. Ne zaman görmeyi istesem, içimden bi ses göz göze gelme diye fısıldıyor sanki bana. Oysaki bilmeden de olsa onun bana bi bakışı benim bi dünyam ederdi. Ne zamanki mevsimlerden bahar gelse, benim de gönlümde çiçekler açardı, içim yeşerirdi sanki. Çünkü onu görmeye bir gün daha yaklaşmış olurdum. Hele bir de yaz geldi mi günleri sayar dururdum. Bir ihtimale bağlıydı benim hayatım, onu görmek istediğim sürece. Şu içine sığmayan duygularımı aylara, günlere sığdırdığım bir ihtimale sakladığım olurdu. Ne olursa olsun ona olan kalbimdeki bu sevgi hep baharı ve yazı yaşardı, o bana kışı yaşatmadığı sürece. Ve ben hep ihtimallere kalırdım. Ya görürdüm ya da koca bir hayat baharları ve yazları bekler dururdum.






 
Yorumlar (0)

İçeriği Paylaş

Arkadaşını davet et

Popüler Yazarlar
   YazarPuan1 .. ..61832 Firari Fırtına42493 Mustafa Ermişcan34654 Hasan Tabak33285 Nermin Gömleksizoğlu30256 Uğur Kesim29227 Sibel Kaya27528 Ömer Faruk Hüsmüllü25199 Enes Evci245210 E.J.D.E.R *tY2220

Bu Nedir? - En Popüler 100 Yazar




Özgür Roman 

RomanlarHikayeler - Denemeler - Senaryolar - Çocuk Kitapları - Şiirler - Günlükler - Yazarken - Röportajlar - Forum - Biz Kimiz? - RSS

Çevrimiçi Kullanıcı Sayısı:2210 
 Özgür Roman üyelik sözleşmesi için tıklayınız 

( İhtimaller başlıklı yazı Yakamozz tarafından 16.10.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.