"Uzun bir yalnızlığın getirmiş olduğu yaşam tecrübesi veya tecrübeleri? 
Maddiyat ve maneviyat karışımı bir süreçten geçiyoruz yaratılıştan beri. 
Bizler birer toz zerreciği değil miyiz? 
Binlerce onlarca kainatların içersinde. 
Biz kimiz ki, kimi yargılama cesaretin de olalım? 

Tanrı bizleri yaratırken nefesini üfleyerek yaratmadı mı? 
Doğaya, hayvanlara, insanlara neden acımasız oluyoruz o halde, 
Bu bencilce yaşam yaşamak mı sizce de?

Keşke dünya da, insanlar bir birini anlayarak yaşasa ve kimse kimseyi kırmasa. ..

Zor anlar hayatın bizlere ders sunumudur.
Bazen bu sunumlar yoruyor bizleri. 
Tam pes ettim derken, başka bir güzellikler çıkıyor karşımıza. 
Bir kapı kapanıyor ,diğer kapı açılıyor. 
Tanrının sistemi böyle işliyor.
Gizemli bir dünyada yaşıyoruz ki, bazı insanlar başka bir biçimde algılıyor yaşam denileni. 
Çaprazlama veya matematiksel bir düzenek? 
İşin sırrına ermek ise başka bir erdemlik diyelim. 
Her zorluğun elbette ki , bir bitimi var. 
Ancak sabır edersek, göreceğiz ki , her şey daha bir güzel olacak.

Devam edecek, çünkü uzunca bir yazı olacak. . . 
Saygılarımla. ..
( Bilmediğimiz Mucizevi İç Dünyamız başlıklı yazı EMİ ÖZTÜRK tarafından 20.10.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.