Özlemek beni bitiriyordu hele bir de kavuşamamak çok isteyipte ulaşamamak yerle yeksan oldum sanki onla bir olamadım.. Adı kaldı en yakınimdaki uzağım olarak bir nefes kadar yakın olmama rağmen yıldızlara dokunabilmek kadar imkansız ulaşabilmek şimdilerde.. Uzağı sevmeyi gökyüzüne derin bi iç cekerek bakmayı dağları yolları gözlemeyi umut etmeyi savaşmayı  öğrendim sevdim o yokken. Kimsenin yerini alamadığı bir boşluk var sanki kimsenin dolduramayacağı bir boşluk ona ait bir yer oluşmuş onu isteyen bi kalp kalmış bende. Çok mu imkansız onun kalbinde yaşam? Hele konu bensem.. Bu özlem devam ettiği her gün gelmedikçe sevdiğim, kendimi bırakıyorum o doldurulamayan derin boşluğa kayboluyorum ne sonu belli olan ne başı belli olan  bilinmeyen karanlıklarda..

( Özlemek başlıklı yazı Yakamozz tarafından 20.10.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.