Adam yazmış Türkiye in %60 ı aptaldır..

Bu oranı neye göre çıkarıyor solun oyu %30 sa sağa veren aptal dır...Oysa bu milli bilinçtir..Zengin de fakir de inkarcı söylem gerçekleştirdiğin için sağa oy veriyor...

Siyaset felsefesi;sol emekten yana dır diyorsa emek de sermaye karşısında aldıgı ücret kadar varsa neden sağa oy veriyor?

1- İçinden çıktığın topluma hakaret etmek özünden kopmakdır…

2-Her insanın kendini değilse bile aklını beğendiği,insanlık aleminde kendi kendine aptal demek patolojik bir geriliktir.

FETÖ ve ABD  arasındaki organik bag varlığı mahkeme kararları ile tescillenmiştir. 

ABD  kendi ajan istiharat ağını;Ele geçirilmiş çocuklar-zihinlerinin yıkanması - bunun bir kutsiyete atfedilerek içinden çıktığı toplum yapısını inkar ederek yapılması yöntemleri  bize pek tanıdık geliyor

Karaoğlan yutturmacası ile bu dönemin sosyal aktivasoyununun 1960 ihtilali sonrası siyasal aktivasyon olarak sunulduğunu Anayasa da yer alan TÜRK VE ATATÜRK MİLLİYETÇİLİĞİ   gibi öne çıkan YÖNLENDİRME söylemlerle toplmun ayrışmasına yol açıldığı sosyal ve siyasal bir gerçektir. 12 eylül ihtilali bu ayrışmanın en somut gösterisidir. 

Sol provakasyon,(-gerçek sol olsa sol diyeceğim-)kendini emekten yana tavır yerine oligarşik bürokrasi ve askeri bürokrasiyi de kısmen arkasına alarak inkarcı söylemler geliştirmiştir. Kürt çocuğunun anası ile kürtçe konuşmasını inkar ederken alevi çocuğunu da ateistlerin kucağına atarak geleneksel yasam biçimini inanç seklini çocuğun bünyesinde inkarlaştırmıştır…

Robert Kolej Mezunu Türk yöneticisi tarihinde ilk defa iktidarı yakaladığı dönemde Amerikan tetikçiliğine soyunmuş Yunan askeri cuntacılarını Kıbrısa çıkarma yaptığında     Yunanistan da iktidara taşınmasına yol açmıştır..Türkiye nin yoklukla talimine yol verirken, toplumsal çatışmaların fakirlik içerisinde daha da keskinleşmesine yol açmıştır..

Aynı şahsın 1999 yılına geldiğinde FETÖ yapılanmasına sol içinde yer vermiş ve ilk kez milletvekili olarak at izi ile it izini karıştırmıştır..Ama Amerikan menfaatlerinin gereğini yerine getirmiştir. Tıpkı kendi yönetimindeki zamane özel harp dairesinin maaşlarının Amerikan yönetimince ödenmesi gibi ..Bugün organik olarak PKK ABD ilişkisi ayan beyan ortaadır..Sosyalist bir hareket olan HDP  inin de pkk nın meclis uzantısı olduğu görüldüğünde inkarcı sol ABD menfaatlerine hizmet eder. 

Zemininden kaydırılmış SOL ve Fetö içinden çıktıkları topluma ait değerleri kökten redetmişlerdir.Neden?Amerikan menfaatleri bilseler de bilmeseler de her seyden üstündür...

-Fetöcü birisi için Atatürk bir zehirdir

-Solcu birisi için bu toplulun %60 ı aptal dır

-Fetöcü birisi için sosyal yaşam sapkınlığı takkıye için kullanılabilir ama aslında kökten redcidir

-Solcu birisi Atatürk kutsal bir değerdir ama Türk milliyetçiliği ilkeldir.Manevi alanlara ilişikin görüşleri ayrışmak yaratacagı için yazmıyorum bile..

-Fetöcü için halkın içinden çıkmış ülkücüler koministden de tehlikelidir. Koministler bilmediği için ibadet yapmaz ama  onlara göre ülkücüler bildiği halde ibadet yapmaz

--Alsancak da ramazan da birayı gözünün içine baka baka çeker duruşma salonunda hiç içdiği sigarasını ceker yüzüne üfler kendince inkarcılık rolü oynar..

1986 yılında Liseye gelmiş kürt çocuğuna istiklal marşını ezberletmiş onu söylüyor ..

50 yaşın üzerinde kadına adama  Türkçe öğretememişsin noter de işlem yaptıracak tercümanla  işlem yapıyorsun…Lise ye giden çocuğa Sen orada gençliğe kitabeyi ezberletsen ne olur ezberletmesen ne olur?

Sen orada önce bağımsız bir dil yapısının özelliklerinden bahsedeceksın…

Sayı sisteminin olup olmadığını soracak sın matematiği olmayan bir dilin dil özelliği taşımadığını dile getireceksin Geçiş coğrafyalarında kitlesel topluluk gözlerinin olduğu yerlerde dil etkileşiminden bahsedip arapca farsça ve Türkçe kelimelerinin oluşturduğu bağımsız bir dil yapısı nın yerel konuşma dili özelliklerinden bahsedeceksın

Adam ABD  oturmuş kürt tarihini MED  lere dayandırmış .Harward üniversitesi yayınlarını da kaynak gösteriyor.Oğlum diyeceksin .Bu bilgiler Büyük Ortadoğu projesibe hizmet için oluşturulmuş yapay bilgilerdir. Harward dediğin pensilvanya gibi elit ama inançlı Hristiyanların ilk bölgesi ve oradan golbol zenginleşen kimselerin okuduğu Amerikan menfaatlerine hizmet için kurulmuş bir okuldur. Diyecekdin

Ama sen ne yapıyorsun bin yıldır kardeş yasayan insanları macarıstan da orta asya da bile kürt köylerının adı ve mezar tasları olmasına rağmen ayrıştırmak için çanak tutuyorsun 

Ne adına özgürlük adına…

Ama seni temsil eden  partilere bir bak önce...Doğu perinçek değişmemiş..Deniz Baykal gelmiş,kased olayı olmasa idi değişmeyecekdi.Bülen Ecevit ölene kadar lider kaldı Yıllardır kenal Kılıçdaroğlu nu değiştirmeye çalışıyorlar yok kongre için 1/3 coğunluk yok aday olmak içim 4/5 coğunluk  GİBİ  ayak oyunlarını kaldırıp üyeni özgürleştirmek yerine kürtlere özgürlük yalanı atıyorsun..

SOL önce  kendi özüne dönsün de emeğe sahip çıksın kökten redciliği redetsin…Sonra bu konuyu tartışalım.

( Amerikan Malı Sol Ve Fetö başlıklı yazı HALİLİ tarafından 22.10.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.