Geçen gün yazığım kelime hazinemizin genişliği hakkındaki yazımı Lisanımızın bize kazandırdıklarıyla devam edeceğim şimdilik bu kadar hoşça kalın sağlıkla kalın, sakın kendinizle baş başa kalmayın, yalnızlık olurken yakın içine düşmeyin sakın, diyerek bitirdim. Bu nedenle kelimemiz o gün belli oldu ”sakın”.Bizler aynı vatan toprağında kardeşçe yaşarken bizdeki muhabbetimizin geniş gülümsemesi kelimelerimize yansımış lütfen bunu fark eden olalım…


“Sakın” derken yaklaşma sakın nefrete kine gönül yıkmaya, hatta zararlı çıkarsın düşünürken biraz ıkın yaklaşma sakın. Birde bakın olsa etrafımıza baksak birbirimizi görsek sarsak varsak(yazının devamı belli oldu şimdiden).Bakın görmek için edin akın yani varsak usul usul, yaklaşsak… Çakın olsa çakmak çakın lakin adamın gözüne yumruk çakın değil!


“Yakın” ateş yakmak manasında değil, yaklaşmak gönüllere girmek adına olun yakın, güzelliğinize “bakın”… ”Akın” akın gönüllere dere nehir okyanus olun akın,”sarın” yolda kalmışı mazlumu ağlayanı varanı geleni olmayanı sarın, yanında “kalın”.”Bakın” etrafınıza bakın derdi olan var mı yok mu bakın, uzaklaşmayın sakın olun yakın sarın, saran olun hem de çok yakın…


Araya bir kelime alalım aramızdaki boşluğu doldursun aramıza kötü niyetli insanlar girmemesi adına, çünkü bizdeki muhabbeti insanı sevmemizdeki gücü kıskanarak yok etmeye çalışanlar çok var, muhabbetimiz insanı sevmekteki gönül zenginliğimiz kelime haznemize de yansımız zira şaşkın, buna daha parmak basarak sonra devam edeceğim. Ne güzel olurdu her şey biliriz, unutmazsak olduğunu hakkın, aman ha yaklaşma verdiğini alma başkasında verdiğini hakkın, sakın şiir gibi oldu olsun, şiirde olur kelime hazinemiz bol istediğin tarafa çek gelir, iyimi gelir kötümü gelir sonradan belli olur.

Mehmet Aluç


( Kelime Haznemiz Genişken Dünyamız Geliyor Bize Dar Sığamıyoruz-2 başlıklı yazı kul mehmet tarafından 22.10.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.