Magandalık ve magandalar bir çok yerde, bir çok toplumda karşımıza çıkıyor. Genellikle cahil insanların davranış kalıbı olsa da magandalık, zaman zaman, eğitimli insanlarında magandalık davranışlarına meyil ettiği görülmektedir...


Hükumetimiz de bu magandaları hizaya getirmek için bir takım önlemler almaya çalışıyor ve de çok isabetli hareket ediyor kanımca... Trafik Magandaları bundan böyle trafiği aşırı derecede tehlikeye düşürecek drift yapma, aşırı derecede şehir içinde hızlı araba kullanma, trafiği zorlayarak makas atma hareketlerini öyle kolay kolay yapamayacaklar, yaptıkları zaman, tespit edilirse ağır para cezaları onları bekliyor. Bir de çok sık tekrar ederlerse psikolog gözetimine de alınmaları söz konusu kullanıcıların...


Diğer bir konuda silah magandaları... Basından kulağımıza gelen haberlere göre de hükumet bu konuda kesin kararlı imiş. Bundan böyle de yasa çıktı mı ne düğünlerde ne de milli maç sonlarında hiç bir kimse silah ile havaya ateş açamayacak, açanları ise para cezası ve hapis cezasından başka bu vatandaşların hükumet zoru ile psikolog kapılarını tıklatması gerekecek...


Gerek trafikte, gerekse düğünlerde, eğlencelerde kaç tane masum insan bu magandaların yüzünden canından oldu... Geç bile kalınmış sayılır, bu kararların, kanunların uygulanması konusunda. Dileyelim bundan sonra olmasın böyle saçma sapan olaylar memleketimizde...


Magandaların da aslında bu yasalara herkeslerden çok sevinmesi lazım. Saçma sapan bir hata yapıp da ceza evine girmekten de kurtulmuş olacaklar bu magandalık yolunda ki biraderler... Yanlışlıkla da olsa bir insanı yaralamak ya da öldürmek vicdanları ölene kadar rahatsız edecektir mutlaka, bunu da unutmamalı... Dileyelim bundan sonrada insanlarımızda ıslah olsun bu konularda ki ilkellikler de son bulsun, kimse ne yaralansın ne de kaza kurşunu ile ölsün... 

( Magandalara Üzücü Haberler başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 28.10.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.