TUNCELİ DAĞLARI YAKTIN MEHMET’İ

 

İçimize düştü çift yangın buzdan,

Tunceli dağları yaktın Mehmet’i…

Sakın medet umma bir tutam tuzdan,

Bu muymuş dünyanın hak, adaleti?

Tunceli dağları yaktın Mehmet’i…

 

Analar babalar yola bakarmış,

Dönmeyen evlada ağıt yakarmış,

Yalnız ateş değil, kar da yakarmış.

Bu muymuş dünyanın hak, adaleti?

Tunceli dağları yaktın Mehmet’i…

 

Çukurova sarı sıcak bilinir,

Kınalı gelinler üzgün salınır,

Ne bilsin ki donarak da ölünür!

Bu muymuş dünyanın hak, adaleti?

Tunceli dağları yaktın Mehmet’i…

 

Harika’m ellerim buz tuttu bugün,

Kalemim yazmayı unuttu bugün,

Yüreğimi yaktı, kuruttu bugün,

Bu muymuş dünyanın hak, adaleti?

Tunceli dağları yaktın Mehmet’i…

 

HARİKA UFUK

ADANA

28.10.2018

SAAT: 14.14

 

NOT: Bu şiir 26 Ekim 2018 tarihinde Tunceli’de donarak şehit olan Mersinli iki askerimiz için yazılmıştır.

      Tunceli'nin Nazımiye ilçesi Sarıbudak Mahallesi bölgesinde sürdürülen terör operasyonlarından dönen askerlerin dinlenmeye çekildiği sırada kar yağışının başladığı ve dinlenen Jandarma Özel Harekât timindeki askerlerden ikisinin donarak şehit olduğu öğrenildi.

        Şehit olan uzman çavuşlar Asım Türkel (23) ile Ferruh Dikmen'in (26) acı haberleri, memleketleri Mersin'deki ailelerine ulaştı.

     İçişleri Bakanlığı, "Hava şartlarının yağışlı ve soğuk olması nedeniyle iki personel donarak şehit olmuştur." açıklamasında bulundu.

( Tunceli Dağları Yaktın Mehmet’i başlıklı yazı harikaufuk tarafından 29.10.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.