Sana akibeti hangi fani ilim verecek gitme.
Kandığın güzelliğin yolundan caydığın ilim sahibinin olduğunun
Farkına ne zaman varacaksın gitme.

Alemlerin göz bebeği hükmünde ebed kılmış seni hüda.
Nefsin tezgahında bir pula satılacaksın gitme.

Nasıl gözünü göz bebeğinden kör edecek kadar kör olacaksın gitme.

Bozduğun tövbelerini onlarca kez
Affedecekken rahman ve rahim başka affeden mi olacak seni gitme.

Tüm günahların son nefesinde bile afedilecekken içinde yok olduğun gafletin mi sevecek seni böyle gitme.

Bütün kirli duygularda gark olmuşken ruhun.
Daha hangi ilmi cifrin çıkmazına gark olacaksın gitme.

Kime karşı kiminle savaşıp temize çıkacaksın özünde .
Akibetin görüp haliyle hemhal olanlar mı duracak sanıyorsun sözünde gitme.

Çıkaracak mı seni attığı kuyudan nefsin darma dağın olduğunda mı anlayacaksın sen kocaman bir esefsin gitme.

Gnl 01. 11 .2018
( Gitme başlıklı yazı Hatun_ tarafından 1.11.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.