Varan bir, diyen bir ses ve çatal sesi olan sessiz bir plak sözüm ona üstü çizik çizik zaten iğnesi olmayan pikabı dün attım çöpe ve zifirini sundu yalanlar sonra göğü teğet geçti kül renkli küçük kuş.

 

Kimi müridi kondu kuş sürüsünün; kimi yelken açtı uzak coğrafyalara kimi ise sürüldü hayattan ve sürüden.

 

Aşk perhizine girdik zaman zaman bilinmez aslında aşkı biledik bazı bazı.

 

Aşkı buz bildik sevgiyi ateş göğün neferlerine göz attık hani olur da bizi de katarlar bu düş pazarına.

 

Sonramızı celp eden öncemizle yenildik sakil günün bitiminde günü de düne taşıdık ve yarını an belledik ansızın aslında tutarsız izleklerde bir kavram karmaşası yaşadık.

 

İçimiz dışımıza çıktı ve şükürler olsun ki saftık ve yalın.

 

Çok saftık çok hem de.

 

Saydamdık.

 

İnandık her söze.

 

Kamburumuzu yok ettik sektiğimiz her şiirde bizler peyda olan mutlulukla tüm hatalarımızı örttük.

 

İstikametimiz neydi de kederliydik?

 

Neyin derdiydi de sitemleri yüklendik ve maruzatlarımızı sunduk bir bir yetkili mercie?

 

Kazdık biteviye ve suladık kendi mezarımızı.

 

Gün bittik sığındık derine.

 

Üstümüzü örten yoktu ne de olsa kendi yağımızla kavrulduk ve yine kavrulduk aşkın ve cehennemin ateşiyle.

 

Kuş olduk kurda kuşa yem olduk.

 

Sus olduk susmayı meziyet bildik.

 

Kadındık. Çocuktuk. Erkektik.

 

Aşktık.

 

İnsandık.

 

Tüttük sevgi diye diye.

 

Mutluyduk ne de olsa dünyanın yükü idi omzumuzdan attığımız.

 

Nam saldık.

 

Deyiş bildik içimizdekini; derviş bildik yürekteki cümleleri.

 

Nezdinde ülkülerin; bağrında surelerin… inandık.

 

Sevdik.

 

Şandık.

 

Şereftik.

 

İnsandık ve aşık ülkesine.

 

Namdık ve şerh düştük tarihe.

 

Evrildik hece hece.

 

Niyaz eyledik.

 

Aile idik.

 

Namus idik.

 

Dirayet belledik her günü ve yitik heceleri cümle eyledik.

 

Türk’tük.

 

Ülkemize aşıktık.

 

Hep de aşık kalacak dirayette.

 

Yenilmedik minderde; yenik düşmedik yürekte.

 

Kozumuzdu sevgi. Korkusuzduk.

 

Korkanlar oldu bizden ki korkmalıydı da hani.

 

Korkusuzca serptik gücümüzü.

 

Allah’ın izniyle savurmaya da devam güçlü sesini Türkiye’mizin…

 

 


( Şerh Düştük Tarihe... başlıklı yazı GÜLÜMM tarafından 1.11.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.