Bir kanalda da şiddet içerikli bir dizi olmasın Allah aşkına... Bu nedir ya, nasıl bir kafadalar bu televizyoncular, anlaması gerçekten zor? Bu iş yıllar önce Kurtlar Vadisi ile başladı, benzerleri ile de hala devam ediyor...

O günden bu güne, toplumda suç oranı, artan bir ivme ile gidiyor. Bakalım nereye kadar gidecek? Bizler belki olgunlaşmış insanlar olarak fazla etkilenmeyiz, ancak çocuklarımız, onları nasıl koruyacağız? RTÜK denen kuruluşun, bu tip dizileri, çok iyi etüt etmesi ve denetlemesi lazım...

Bu saatten sonra dizikolik olmuş bir toplumuz. Oysa ki akşam ev de televizyon seyretmekten ziyade yapılacak ne işler vardır, ne işler... Arayın, siz de çocuklarınızda, eşiniz de mutlaka bir şeyler bulursunuz. Bulmaca çözün mesela, alzheimer riskinizi azaltmış olursunuz hem de, benden söylemesi... 

Yüzden fazla dizi var ulusal ve özel kanallarda. Bakın bakalım inceleyin, izleyin, kaç tane dizi şöyle aileniz ile seyredebileceğiniz dizi? Silahın, şiddetin olmadığı dizi var mı? Bu aymazlıklar sadece görsel basında değil tabi ki, yazılı basında da çok sıkça rastlıyoruz bu tip haber ve fotoğraflara. Bilmem kim, bilmem kime işkence yapmış, sonra da öldürmüş ya da tecavüz etmiş. Hele de bazı uçuk kaçık gazete müsveddesi dediğimiz paçavralar ilk sayfadan veriyorlar bunu zaman zaman, ne kadar hatalı bir davranış kalıbı bunlar...

Lafa gelince toplumun yüzde doksandokuzu Müslüman deriz. Allah aşkına, aile dizisidir bu dediğiniz dizilerin hangisinde İslami bir motife rastlıyorsunuz? Varsa yoksa, vurmak, kırmak, dökmek, arabaları parçalamak... Birbirlerini aldatmak... Komedi dizilerine bile çaktırmadan, ara ara şiddeti sokuşturuyorlar, yazık, çok yazık... İçinde şiddet ögeleri barındıran bu saçma sapan dizilerden insanlar ne pay çıkarabilir ki kendilerine?

Çok garibime gider her zaman. Filim ve dizilerde sigaranın ve içkinin üzerini buzlu hale getirip de göstermemeye çalışıyorsunuz, iyi tamam da, tabanca, tüfek, el bombası, patlamaları, şiddeti, nereye koyacağız? Onların gösterilmesi daha tehlikeli değil mi? Yazık ediyorsunuz, çocuklarımıza, gençlerimize... Daha aklı başında diziler ve programlar yapabilirsiniz, reyting uğruna saçmalamayın lütfen... Çocuklarımızı, gençlerimizi, üç kuruşluk dizilerimize kurban etmeyin... 

( Şiddeti Körükleyin Bakalım başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 1.11.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.