Her zamanki günlerden biriydi. Gündüz vakti biraz aileme, çevremdekilere ve sonra da kendime kızmıştım. Odama yatmak için geçtiğimde bütün bedenim yorulmuştu. Beynim, aklım, kalbim, sinirlerim ve ruhum. Ardından uykuya daldım. Daldım ama o da ne! Bir anda nöbet vurdu. Doğruydu, ben bir sinir hastasıydım. Ben bir Epilepsi (SARA) hastasıydım. Gündüz vakti o heybetli o kararlı halim yoktu şimdi üstümde. Sanki ucu bucağı görünmeyen bir okyanusa ya da içinde kimse olmayan bir ıssız adaya düşmüş gibiydim. Boğazım patlayana kadar bağırıyordum;' yardım edin, yardım edin!'. Bağırıyordum ama ne fayda. Hiçbir karşı ses alamıyordum. Oysa ki benim çığlıklarımı sadece ben duyabiliyordum. Benim çığlıklarım nöbet anında olduğum için yalnız bana geliyordu. Başımda bekleyenler, bir tek benim elektrik çarpar gibi, can çekişir gibi halimi görebiliyordu. Uyku halindeki durumum kadar olmasa da bedenim nöbet halinde çok acınası bir duruma düşmüştü. Yine bağırdım;' yardım edin, yardım edin, ben buradayım!'. Sesim gittikçe kısılıyor, halim gittikçe tükeniyordu. Beni neden görmüyorlardı? Beni neden duymuyorlardı? Perişan düşmüştüm. Son bir hal ile Allah'a yalvardım;' yardım et Allah'ım, beni bu çileden kurtar'. Böyle aciz bir durumdayken beni ancak O duyabilirdi. Şansımın tükenmeye başladığını hissediyordum. Sanki nefesim kesiliyor, kalp atışlarım artıp tansiyonum yükseliyor, umudum ise tükeniyordu. O anda rüyada olsam da içimden ağlamaya başladım. Bilincim gitmişti. Yaşamakla ilgili umudum sönmüştü. Nihai bir derman ile;' Allah'ım aileme iyi bak, onlara benim arkamdan bol bol sabır ver' dedim. Artık halim kalmamıştı ve kendimi bıraktım sanki dipsiz bir kuyuya düşer gibi. Bir anda bir ışık yandı gözlerimde, kulaklarımda ambulans sesi, yanımda hasta bakıcı ve bir yakınım, kolumda ise serum ile uyandım. Sessizce içimden dediğim söz;' sana sonsuz şükürler olsun Allah'ım, sana sonsuz şükürler olsun'...

                                                                                                                                 BeniTan
( Sessiz Çığlık başlıklı yazı BeniTan tarafından 2.11.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.