ilköğretim haftası kutlu olsun

                         Genellikle  eğitim ve öğretimin başladığı ilk haftalarda yapılan bir etkinliktir.
Bilindiği gibi bu haftalarda Okulu ve öğrencileri anlatmak ve aynı zamanda eğitimin faydaları
    Anlatılmak istenir.okumaa yazma bilmenin ne denli önemli olduğu hepimizce bilinmektedir.Okulun ve      eğitimin önemi ve faydaları saymakla bitirilemez.
Onun için bu haftada anlatılmak istenen İlköğretim haftası    öğrencilerin temel eğitimleridir.
     Bizler birer birey olarak bilmediklerimizi okuyarak öğreniriz .Okumayan bir insanın ben bilgiliyim demesi asla düşünülemez.Dinimizin ilk emri olan "oku" emri çok önem arz etmektedir.
      Toplumun bilgi ve becerileri ilk önce okullarda başlar.Bu başlangıç çok önemlidir.Temel olmayan bir bina düşünün alabilecek deprem ve olumsuzluklarda her an yıkılma tehlikesi ile karşılaşır.
       Onun için İlköğrenimde insanların okul ile tanışmaları ve okula başlamalarıdır.İşte bu ilköğrenimde ilk temeller atılır, daha sonra öğrenciler ilerki okul yıllarında okula devam ettikleri sürede atılan temel perçinleşmiş olur.
insanın unutamaddığı günlerden biride okul günleridir.Nice hatıralar okullarda yaşanır ve büyüyünce anlarrtılır.
ne kadar çok okunursa o kadar bilgi sahibi olunur...
Bir ülkenin gelişmişliği ve refah düzeyi okumuş insanlarla ölçülür.Kalkınmada ve gelişmede fayda sağlayan
okulun ve eğitimin ne denli önemli olduğu işte bu ilköğrenim haftasında öğrencilere ve velilerine anlatılır.
* "Eğitimden ve öğretimden uzak kalan beyinler yok olmaya ve kaybolup gitmeye mahkumdurlar" onun için maddi manevi ihtiyacı olan okullara ve okuma imkanı olmayan veya kısıtlı olan  öğrencilere imkanı olanlar
yardımlarını esirgememelidirler....onun için onlara yardım ve faydalı olabilmek ülkeye ve milletimize faydalı olmak demektir...

İlköğrenim haftası tüm eğitim camiasına , öğrencilere ve velilere kutlu olsun...

** "Eğitimden ve öğretimden uzak kalan beyinler yok olmaya ve kaybolup gitmeye mahkumdurlar. (   ( M.ALİ üNSAL )

M.AliÜnsal
03.11.2018

 

( İlköğretim Haftası Kutlu Olsun başlıklı yazı M.Ali Ünsal tarafından 3.11.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.