Deneme / Hayata Dair Denemeler

Eklenme Tarihi : 7.11.2018
Okunma Sayısı : 1065
Yorum Sayısı : 0

Sev (me) mek

Seviyorsanız, hissettirin derim. Sözleriniz, duygularınızla pekişsin.

Ve eylemle, anlam bulsun ilginiz.

Dostunuzu/ dost bildiğinizi arayın, yanında olun. Bir adım gelene, iki adım gidin.

Adımlarınız, gün gelir karşılık bulur. Elbette karşılık beklemek için değildir sevgi.

Onun sevdiklerine, siz de değer verin.

Beklentilerini çözümleyin.

Empatik yaşayın.

Seviyor “muş” gibi yapmak, size bir şey kazandırmaz.

Sadece sahte yüzünüze, bir yüz daha kadar. Eh, bu yüzlerin, yüze kadar yolu var.

“Ne koparsam kârdır” beklentisiyle sürdürülen, geçici ilişkiler, hüsranla son bulur.

Menfaat uğruna; limandan limana, kayıktan kayığa, ve at sırtında parazit sinek gibi gezenler,

fırıldak rüzgâr gülünü bile güldürüyorlar aslında.

Karşınızdaki aptal değil. Görüyor, biliyor, seziyor ve yorumluyor, olan biteni.

Elbette önce, belki tamir olur iyi niyetiyle, “yıkık bir değirmeni kırk yıl bekleyebiliriz

Fakat nereye kadar, üzerimize yıkılana kadar mı?

O güç, cesaret ve dirayet kişiden kişiye değişir.

Vaaz ve nasihat verip, nutuk atmak değil amacım.

Edebi dilde, ebedi yaşam gerçekleridir bunlar.

Tabi anlayana, anlayabilene ve anlamak isteyenlere…

07.11.2018

Ali Rıza Malkoç

#armozdeyis

www.arm.web.tr


( Sev -me- Mek başlıklı yazı Ali R.MALKOÇ tarafından 7.11.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.