Bugünün anısına üç komik deli fıkrası...
DONULUR MU?
Delinin biri oldukça soğuk bir havada hamamda yıkanıyordu. Öte tarafta iki kişi, birinin soğuktan donduğundan bahsediyorlardı. Bunu işiten deli:
-Allah Allah, insan bu sıcakta hiç donar mı ya.. 

**

NERESİ OLDUĞUNU GÖREMEDİM
İki deli havadan sudan konuşuyorlarmış.
-“Londra’nın sisi müthiş diyorlar..”
-“Hııh Londra’daki sis de sis mi? Ben geçenlerde bir kente gidip tam on gün kaldım.
Öyle sisli bir şehirdi ki, kravatınızı bağlarken önce sisi üflemeniz gerekiyordu aynayı görebilmek için…”
-“Amma yaptın yani… Neredeymiş bu korkunç sis? Neresiydi?”
-“Sisten neresi olduğunu görebildim mi ki!”

**

O GİDERSE
Delileri ziyarete gelen doktor, birinin hareketlerini çok yadırgamış.
-“Bu neden böyle şeyler yapıyor” diye sormuş.
-“Doktor bey o kendini çamaşır makinesi sanıyor” demiş deliler.
Doktor:
-“Hemen çıkarın şunu şuradan bu nasıl iş” diye bağırmaya başlayınca, deliler:
-“Doktor bey yapmayın o giderse pis pis dolaşırız.” demiş.

( 8 Kasım Dünya Deliler Gününüz Kutlu Olsun başlıklı yazı Ömer Faruk tarafından 7.11.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.