Sömürgeci zalimlerin istediği her dediğine evet demek, ses çıkarmadan işgale izin vermek ya benimlesin ya hiçsin diyerek, gözdağı vermek.  Biz Türkleriz Osmanlıyız yemeyiz bu gözdağını cacık yapar içene biber döker yandım ayran çavuşu değil yandım anam ayranı diye içiririz ona göre…


 

İlericilik modern olmak şeytanın safsatası tuzağı ile insanları kandırarak, uçurumların dibine atmak, edepsizlik hayâsızlıkla toplumun ar damarını çatlatarak insanlıktan uzaklaştırmaktır hedefleri yani batı denilen şereften yoksunların, biz Osmanlı torunuyuz yemeyiz artık, az kaldı devrilmenize çok ama çok çok az… Bekleyin işareti ne işaretimi anlarsınız…

 


Tek başına zulümle yol alanlar sömürenler küçücük bir anlamsızlıktan ya da bir anlam parçasından yoksun oldukları için, anlam, anlamak nedir bunlardan eksik oldukları için zulümle yol alıyorlar. Onlar için bir bütün anlamsızlıktır, parçalamak yok etmek önemlidir, bazıları öküzlüğüyle değişmez insan olamaz… Bizim onlardan farkımız, arada kalan ezilenlerin yanında olmak, çünkü bizim sevgimiz herkesin sevgisi, gözyaşlarımız herkesin acıları için akar biriken kirli tortuları yıkar tertemiz eder, herkes farklı olamaz çünkü layık değildir, değersizdir, çünkü layık olmayanların içlerinde sıfatsız bir sıfat ve surat vardır, vesselam.


Mehmet Aluç


( Yandım Anam Ayranı başlıklı yazı kul mehmet tarafından 8.11.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.