** Beynimiz gerçek ve hayalleri ayırt edemez. Sadece kendine gelen görüntüleri alır ve şuur altında depo eder. O bakımdan ; yoğunlaşarak hayallerinizi şeklen oraya gönderme çabasında olun.

** Bir konuda karar verme aşamasına gelmeden parazitlerin etkisi altında kaliniyorsa ; netice olumsuz olacaktır. Parazit düşünceler daima galip gelirler.

** merhametim ve karşılıksız insan sevgim ebediyette refaransim olacaktır.

** Sükut ettikçe dahada búyür sevdalar. Yangınlar başlar alev alev . Öyleyse susmaya devam eylesin gönüller.

** Saygı mecburidir. Birine saygılar sunulurken, yanına sevgilerde ilave edilirse daha kuvvetli bir gönül hoşluğu sağlanmış olur .

** Ucu kime dokunursa dokunsun , doğru bildiğini soylemeli insan.

** Masal kaçkını ; bir varmış ,bir yokmuş gibi yaşam.

** Bırakın siz şarkıların hüzün nagmelerini ve hele de durmayan nakaratlarini. Gönlünüzdeki oyun havalarına kulak verin .

** Melek kanatlarında çıkar kimi gökyüzüne ve temaşa eder evreni gönül gözüyle. Toprağın derinliklerindeki sessizliği dinler, hisseder inince yer yüzüne . Ve sonra onlar dökülür bir ahşabın yüreğine fırça t

** Hiçbir sey yapmazsan yapma. Sadece yaşa ! Hayat sana çok şey öğretir yinede.emaslarında. Vúcud bulur o mahir ellerde egzotik nice sekillerle.

** Bırak sen kendince atıp tutarak okumaları !.. Bir kere olsun karşındakinin yüreğini okuyabildinmi ?

** Õlene kadar spontane oynanan şeyin adıdır yaşam.

** Hayat işte bu. Bazen yanılır insan , tomurcuklanir sevdalar ve ne çiçekler açar sonradan boynu bükük kalan.

** Benimkisi duygularin, olayların üstüne kelimeler döküp , bezemek.

** VAADİNİZ VARSA ; KİMSEYİ BEKLETMEYİN !..

** Hayat oyunsa; gayret edin başrolde olun.

** Hayatla inatlaş ! Ama kendinle inatlaşma.

** Hayata dair nazari bilgileri ; hikayeler pekiştirir.

** Çelişkiler hayatı guzellestiren unsurlardır.

** Biri birinin karşısına bos yere çıkmaz. Vardır bir nedeni. Ya belası olur ya da çaresi.

** Bir insanın veya alemin suskunlugunda duymaktır mesele.

** Hiç acele etmeseydim keşke büyümek için. Bak şimdi ölümün esigindeyim.

** Bütün mesele ölüme inanmamakta, içten. Öyle olmasa böyle basibos yasarmiydi insan beleşten.

**Bir vicdan acınız varsa, önce kendinizle helallesin.

** Bırak boyunu posunu, postu; bana yüreğinden haber ver ey insan oğlu.


( Yaşam Heybemden -129- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 9.11.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.