**Bazı sevdalar beklemeyi kabul etmez.

**İnsanlar olup biten şeylerin kendi idrak derecesine göre farkındadırlar. Ama bunları cesurca dile getirmekten çekinirler. Ve derdi bunu anlatmak olanlarada aldırış etmeyip satasirlar. Gayeleri kendilerini bu sosyal medyada başka türlü mesgaleler bulup akılları sıra mutlu olurlar. Her kişi olayları tarafsız olarak irdeleyip felsefe yapmalıdır. Böylece topluma hizmet duygusunu yaşarlar. Hadi vazgeçin abur cubur işlerden. Katkı sağlayın,düşündurun.

** Arkadaş, dost, sevgili ,yar, yaren ! Birde bunlara falan ve filanları ekleyin. Ha üç sıfatın sonlarına " Gibi .." yi de unutmayın. Gördünüz mü ne kadarda kalabalıksınız.

**Bazı şeyleri anlamak ve yaşamak için zamanin geniş ve uzun olması gerekir.

** " YAŞİ YETMİŞ, İŞİ BİTMİŞ !..."
Şahsa göre değişen, ama toplumda genel kabul görmüş bir deyim.
Evet , şuan itibariyle 69 u ikmal ettim. Öyle olunca da kime sorsan yaş eder 70 !
Bende soruyorum şimdi 1 ekmek yediniz, 2 nciye başladınız. Bitirmeden 2 ekmek yedim dermisiniz ?
O halde ben diyorum ki , yaşım 69 ! ... Yaşadıkça ve 12 ay bittiğinde yaşım 70 olacak !..
Hiç kimseye yaşı yetmiş işi bitmiş dedirtmem 12 ay boyunca, boşuna sevinmeyin.
Kısacası yaşım şuan 69.1 dir.

 

· Senin adın şiir
Bense bir nehir
At nehrime
Hece hece...
Dalgalansin
Cossun yürekler.
Sonra olsunlar sel
akip gitsinler.
Sel akar gider
Kalır kumu
Ve kumda
Sen ve ben
Ve şiirler.


( Yaşam Heybemden -130 - başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 9.11.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.