Sıra dışı olmak mı yoksa bir kıvılcımın mütemadiyen yangınlara sebebiyet verdiği mi?
Nabzımı alamadığım her sessizlik ve kalem teşrif edip de içimde katlanan ve ivme kazanan muğlâk duygular…
Sebebi olmalı mı sizce?
Sebebi olmalı mı insanın bir şeylere ya da birilerine bağımlı olması için?
Fark eder mi ki?
Sevmek…asla ötelenemez.
Duyumsamak…ruhun coşkusu nasıl es verir?
Bazen hayaller kundaklanır.
Bazen için için yanan o ateşe benzin döker bazı cümleler. Evet, cümleler…
Bir sunumu olmalı hayatın ve somut.
Bir adı olmalı mı peki duyguların?
Belirsiz olan ne ise bir bir tespit ettiğimiz.
Zamansız bir ölüm adeta infilak ederken hüzün.
Mutluluğa ve umuda vesile olan sayısız etmen yine iç dünyamız asla bağımsız kalamazken dış sesten.

Sevgimi mazur görün diyemeyeceğim zira sevginin bir kusur olduğunu düşünmüyorum.

Saf addedilen hatta aptallık derecesinde.
Mutluluk kıyama dururken.

Sevgi en reşit sancı dünyanın ve ilk insanın yaratıldığı ilk günden beri.
Sevgimle.
( Kısacık... başlıklı yazı GÜLÜMM tarafından 12.11.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.