Eskiden bi sevdiğim vardı.. Gözlerinin rengini çimen yeşilinden alan bazen de bakınca kahverengiye çalan. Yüzündeki o güzelliği hiç tarif edemeyeceğim sanırım. O kadar güzel ki sanki yıllardır aklımda  çizdiğim kafamda kurduğum eşsiz hayalimin canlanmış hali. Kendimi en çok onu düşünürken bulduğum hem de baktıkça kaybettiğim benim güzel geçmişim. Ardıma bakınca geride bıraktığım kocaman bir güzelliğin, mutluluğun yanı sıra hayal kırıklığı da görür gibiyim. Dedim ya benim bir sevdiğim vardı... Gözleri beni görmez dili adımı söylemez. Hiç dokunamadığım özlemle beklediğim ulaşamadığım çaresizce hatıralarımda yaşattığım öldürmeye kıyamadığım,o sevdiğim. Şimdilerdeyse hayalin bir silüetten ibaret gibi varla yok arasında  bir görünüp bir  kayboluyor gözlerimin önünde,neredesin?

( Neredesin başlıklı yazı Yakamozzz tarafından 18.11.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.