AŞIK PAŞA ANISINA

ULUSUN AĞZINA FARSÇA HÜKMETMİŞ
TÜRK DİLİNE GAYRİ BAKILMAZ İKEN.
AŞIK PAŞA "GARİP NAME" NAKŞETMİŞ
MESNEVİDEN GAYRİ OKUNMAZ İKEN.


TÜRKÇE YAZAR, SÖYLER DİL AŞIK PAŞAM
ŞARKIM, TÜRKÜM TÜRKÇE; BİL AŞIK PAŞAM
YAYILDI DÜNYAYA GÜL AŞIK PAŞAM
DÖKÜLDÜ ŞİİRE HAL AŞIK PAŞAM

ERDOĞAN ÇALIŞKAN 17 11 2018

17 11 2018 tarihinde KIYŞAD ( Kırşehir yazarlar, şairler, aşıklar derneği) olarak bu yıl yedincisini düzenlediğimiz ULUSLAR ARASI AŞIK PAŞA şiir etkinliğimize gerek yurt içi gerekse yurt dışından bir çok tanınmış yazar, şair ve ozan  arkadaşlar davetimiz üzerine = Abdulkadir Güler, Yaşar Akkuş, Nermin Akkan, Barış Cavit, Şerif Kutludağ, Nurala Göktürk,Yahya Azeroğlu, Meryem Başkurt, Hüseyin Özcan, Filiz Bedük, Vaat Havdi olmak üzere Kırşehir den Erdoğan Çalışkan, Veysel Turgut, Zübeyde Gökbulut, Sait Sargın, İbrahim Düğer, Erol Kılıç; Ozanlar Mehmet Şimşek Ümit Yaşar Apaydın = iştirak etmişlerdir. Tüm katılımcıların iştiraki ile Kaman belediyesin de, Ahi Evran üniversitesin de ve en son da Neşet Ertaş Kültür merkezinde salonları dolduran kalabalığa muhteşem müzik ve şiir sunumu gerçekleştirilmiştir.Emeği geçen herkese teşekkür ederim.




( Aşık Paşa Anısına başlıklı yazı İpciERDOĞAN tarafından 19.11.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.