Hayvanlar ile ilgili bir kaç makale okumuştum.
Bir tanesi dikkat çekiciydi.
Başlığı şöyleydi. 

"YÜRÜYÜP GİDENLER VE DURUP BİR ŞEYLER YAPANLAR"

Aslında bu söz neyi anlatmaktaydı.Her gün sokaklarda gördüğümüz ama umursamadığımız hayvanlar olabilir miydi ? 
Bana kalırsa toplum olarak duygusal ve vicdanlıyız. Ama kaçımız sokak hayvanlarına yardim etti yada onlara yemek ve su imkanı sağladı. Soğuk kış aylarında kalacak barınacak bir yer tesis etti. Bir çoğumuz yapmıştır eminim ama ya yapmayanlar hayvanlarını sokağa bırakanlar. Ev kedisi olarak alınan fakat heves geçince bırakılan hayvanlar... Hiç şahit olmasanız bile duymuşsunuzdur. 
Sokakta gördüğünüz hayvanları görmezden gelmeyin.Bakımı zor hayvanlar değil. Zor ve imkansız değil... Bir köpek yada bir kedi sahiplenmek yada bir kuş beslemek Sahiplenin sahiplenilmeye ihtiyaçları var onların hiç değilse bile onların karınlarını doyurun.Hayvanlar insanlarının en iyi dostudur.
Unutmayalım... 

( Zor Olmamalı -hayvanlar İçin El Ele- başlıklı yazı kırmızıhalka tarafından 22.11.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.