Samimiyet, masumiyet, küçük hayaller , sevinçler , üzüntüler , nerede eski günler...

Aslında son kuşaktık biz . Seksek oynayan tek kale maç yapan ,gazoz kapağı biriktiren ,misket oynayan ,taso için cips alan ,para toplayıp mahalleye futbol topu alan , saklambaç oynayan son nesildik. Doksanların sonu ikibinlerin başı son kuşak son mutluluk dönemleri... Ne oldu ki ? Bitti ne oldu sizce sokaklar neden insanlar tarafından korkulan yerler oldu önceden oyun bahçesiydi iki taş yada bir top yeterdi bizlere ne oldu ? Bu güvensizlik nedir ? Sizce her yer çukur mu ? Hiç mi düz bir yer kalmadı ? Eskiden sokaklarda kosturan çocuklar bitti şimdi evlerinde tablet ekranlarına yapışmış çocuklar var. Önceden mahallemize bir çocuk geldiği zaman arkadaş oldurduk evinden çağırdık. Simdi aynı binada oturanlar birbirlerini tanımıyorlar. Ne degisti ki biten neydi ? Küçüktük hayallerimiz büyüktü biz şimdi büyüdük hayallerimiz küçüldü. 

 
( Ne Oldu Sizce. başlıklı yazı kırmızıhalka tarafından 23.11.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.