İnsan kendini sever mi..ben sevdim ...hemde öyle böyle değil...hayranlıkla baktım kendime ..yüzümde şimdiye kadar görmediğim bir huzur vardı..öyle güvenli öyle sıcak iki çift kol arasında öylesine masum bir haldeydim ki...sevmek şöyle dursun şu an ,o anı yaşamak için hayatımın yarısı ,yok ,yok hepsini vermeye hazırdım...
Dün gece naftalinli sandıklarda bulduğum varlığını bildiğim ama uzun zamandır göremediğim bir resmi bulmanın heyecanı içindeydim...o siyah beyaz dünyanın bir saniyesini bile hatırlamazken resmin her karesini ezberlercesine dakikalarca baktım... burnuma gül suyu kokan bir oda ve ciğerime kadar içime çektiğim annemin kokusu geldi....hemen aklımdan hesaplar yaptım annemin kaç yaşında olduğunu bulmak için... çok gençti yüzünde tek bir çizgi yoktu bu benim kızım der gibi gururla bakıyordu ...herkesin annesi kendine güzel bilirim annemde bana dünya güzeliydi.O benim annemdi.Nasıl bir şeydi bu o günün 1 saniyesini bile hatırlamazken içimde sımsıcak bir duygu vardı...biliyorum kucağında özenle tutuğu özenle cicili bicili giydirdiği bendim .ve ben şimdi yıllar sonra o çocuğa bakıyor onu kucağıma almak sevmek koklamak istiyordum...gözümden iki damla yaş dudağımın kenarına süzüldü...bu özlem miydi.?..yoksa kaybettiğim yıllara hayıflanma mı bilmiyorum... 6 sene önce kaybettiğim annemin beni bir daha öylesine kucaklayamayacağını bilmek miydi, beni hüzünlendiren...bir anne öldüğünde büyürmüş çocuk , onu yaşı kaç olursa olsun çocuk gören tek insan anneymiş.. o istemeden de olsa çok uzaklara gittiğinde senin çocukluğunda onunla birlikte gidermiş..benim çocukluğumda 6 sene önce annemle gitti...dünyada sevdiğim hiç bir insanla böyle bir resmim asla olmayacak... böylesine kelimeleri boğazıma düğümleyen bir resim olmayacak...iyi ki o gün bu resim çekilmiş..ve siyah beyaz bir noktada o gün o an öylece donup kalmış....şimdi her şey çok ama çok renkli...bir gün benim çocuklarımda böyle bir duygu yaşar mı bilmiyorum....ama ben onlar için bir çok anı dondurdum...dipfriz de.....

silgisizce anılar
( Dipfriz De Ki Anılarım başlıklı yazı SİLGİSİZce tarafından 26.11.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.