iki eski arkadaş kuş konmuşlardı aynı dala.

----ah... vah...!!!!  söyle ne oldu böyle sana!!!!!   sen ne güzel kuş tun.kelaynağa dönmüşsün .sırtından tüy  kalmamış  ahh arkadaşım   söyle ne oldu sana...

*** nereden başlasam bilemedim... sorma arkadaşım sorma...

---- sordum bir kere bak merak ettim bile hadi anlat ....

*** aşık oldum desem 

---- aaa aşk mı? yaptı bunları sana...

*** yok tamda öyle değil dur anlatayım baştan ben sana...

sevdim bir kuşu  oda beni..vay cicim vay canım geçti bir ay... bir yuva kurduk şu derenin kenarında ki koca çınara... ah bir mutluyuz ki hiç sorma....her gün solucan koyuyor masaya..gagasıyla besliyor beni...dans ediyoruz derenin üstünde.... 
gel zaman git zaman uçmak bile istemez oldu ,solucan şöyle dursun kalk git çalış çabala karnını doyur demeye başladı... bir hafta sonra da...sesin nede kötüymüş  dedi...bir ay sonra sen kilomu aldın dedi... en son sözüyse ...bak şu dala orada bir bülbül var ne güzelde şakıyor... ah ah  o ne bakış içimi yakıyor... kaldırdım kafamı baktım dala ... bildiğin kara bir karga....bön bön bakıyor bana... anlayacağın tüylerimi kaptırdım .. bet bir kargaya....şimdi tüylerim den yastık yapıp üstünde yatıyorlar.... 

demek ki ......

aşk bitiğinde  karga bile bülbül geliyor  adama........

işte böyle arkadaşım bu hikayede anlayana................


silgisizce dip not hikayeleri








( Anlayana Dip Not başlıklı yazı SİLGİSİZce tarafından 27.11.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.