Aramızda gençler var, bilmeyenlerimiz de olabilir düşüncesiyle, önce fetişizmin kısa bir tanımını yapalım. ''Fetişizm; cinsel bir anlamı ve amacı olmayan bir objenin cinsel haz doyumu için kullanılmasıdır.'' Bir de şöyle bir tespit var fetişizm genellikle erkeklerde görülmekte imiş. ''Fetişizimde cinsel odaklanma insan vücudu ile yakinen ilişkili nesneler (ayakkabı, eldiven, külotlu çorap, terlik) üzerindedir. Genellikle fetiş çocukluk çağlarında kurulmuş olmasına rağmen bozukluk ergenlikte başlar.''

Buraya kadar psikolojik bir rahatsızlık olduğu aşikar, her şey tamam. Şimdi benim size söyleyeceğim fetişizm türü, çok acayip, çok değişik bir fetişizm türü. Bunun adı ''Osuruk Fetişizmi'' Hadi ya, nasıl böyle bir şey olur, dediğinizi duyar gibi oluyorum. Ama var böyle bir şey. Kısaca tanımı da şöyle ''İnsanın Vücuduna Osurulmasından Hoşlandığı Bir Garip Cinsel Dürtü: Osuruk Fetişi'' Bunu görünce, duyunca, ilk aklıma gelen şey, ''İnsanlar bu kadar salak olabilir mi acaba?'' cümlesiydi... 

Birisi gelecek sizin kıçınıza burnunu dayayacak ve siz de onun burnuna zaaart zaaart amiyane tabir ile osuracaksınız, kibar tabir ile gaz çıkartacaksınız... Hadi be, hatta bir kere daha hadi be! Argoda da ''Osuruktan tayyare selam söyle o yare.'' diye de bir özlü sözümüz vardır... Bir adı da yellenmedir, gaz çıkartmanın... Geçenlerde bir yerde okumuştum İrlandalılar da gaza çıkartmayı pek sevmezler imiş, gaz çıkaracakları zaman, canlarının azar azar, kıçlarından çıkıp da gideceğini zannederlermiş...

Hepiniz bilirsiniz, güzelim kuru-fasulye ve nohut gibi sebzeler çok aşırı derecede yenildiği zaman vücutta epey gaz birikimine sebep olurlar... Bizim lise de adını vermek istemediğim bir arkadaşımız, gaz çıkartırken, o gazı çakmak ile yakmaya çalışmış, sonrada kıçının kıllarını yakınca, sınıfta üç gün sıraya doğru düzgün oturamamıştı, birden aklıma o geldi...

Yine argoda ''Başçavuşun Beygiri mi osuruyor?'' diye de bir cümle vardır. Karşınızda ki insan sizi dinlemediği zaman, hemen bu cümleyi yapıştırırsınız. Buradan da demek ki eskiden başçavuşların makam arabaları beygirler imiş diye de bir sonuca varabilir miyiz, insan düşünmeden edemiyor. Bakalım bu salaklık ne kadar devam edecek? Hayır aklıma başka başka şeylerde gelmiyor değil. Bu osuruk fetişistleri bir de utanmadan sıkılmadan dernek mernek kurarlar ise hiç şaşırmayın... 

( Bu Fetişizm Başka Değişik Bir Şey başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 27.11.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.