eyyy  arkadaşlar, dostlar,duygudaşlar,kalemdaşlar

eyyy diye başlıyorum yazıma  saygısızlık görmeyin lütfen..ne öğrendiysek büyüklerimizden öğrendik sonuçta:)....gülümseten ,düşündüren ,ama zorlamayan bir yazı olsun istiyorum bu yazı..keza..... bu yazıyı 3 gün boyunca tekrar tekrar paylaşacağım... ve 3 gün boyunca bu yazı harici bir şey yazmayacağım...hay dilimi eşek arısı soksun..yok yok elimi soksun dilimin suçu yok bu sefer.. beynimle yüreğimin duygularına elim işbirliği yapıyor.. ha birde bozuk kılavyem...bak kılavyeyi bile doğru yazamadım.... ı yok orada silgisiz hattini  bil lütfen.... klavye o bak doğru yazabiliyorsun:))..her neyse konu bu değil... hoş konu tamda ne bende bilmiyorum ama az daha yazmaya devam edersem çıkacak kusacak beynimle yüreğim sözlerime....hadi başlayalım o zaman...

yorumsuz yorumlar yapmak istiyorum ... ya da yazılan her şeye yorumsuz kalmak istemiyorum...emek verilerek kaleme alınmış duygu ve düşüncelere kendimce bir şeyler yazmak onları dürüstçe kendi süzgeç imden  geçirmek istiyorum... bunu neden yapmak istiyoruma gelince kimseyi kırmadan rencide etmeden çok bilmiş durumuna düşmeden anlatmaya çalışayım... ben şair değilim ,yorumcuda değilim öyle edebiyatla ilgili bir okulda okumadım.. ben bir parça ressamım... onuda bir parça diyorum çünkü tam olmam için daha önümde çok fırın var .ayrıca yazarım.. yani okur ve yazarım.... alfabeyi söktüğümden beri ki bunu hiç bir zaman tam  sökemediği mi görüyorsunuz.:))).. bende zaten bunu biliyorum..işte o zamandan bu zamana yazıp çiziyorum... bunun için çok fazla bir şey yaptığım söylenemez... ben duygu ve düşüncelerimi yazıyorum onlar bir araya gelip şiir oluyor makale oluyor arada bir de hikaye oluyor.. taktir sizin... asıl mesleği  teknik resim teknisyeni  olan biri için yeter sanırım...

gelelim  bu yorum meselesine...yaklaşık 1 ay 5 gündür bu sitedeyim...her gün ama az ama çok ama güzel ama vasat bir şeyler paylaştım....bu paylaşımlarım  dan 292 tane yorum aldım.yeni yeni ufak tefek kalemdaş şiirdaş dostlukları kurmaya başladım...ve bundan çok mutluyum aynı dili kullandığım  insanların yüreğime dokunması ve bendim de onların yüreğine  dokunmam bence çok çok güzel. yalnız gördüğüm ve fark etiğim bir şey var... bunu benimde yaptığım oluyor tabi ki: her yazı  size  dokunacak her yazı hoşunuza gidecek diye bir şey yok...bazen hepsini okuyama ya da  olabilirsiniz... vaktinizde olmaya bilir....hepsine eyvallah..... lakin unutmamamız gereken bir şey var....bir yemek yaparsınız ...on kişi oturur bu yemeği yer karınlar doymuştur... tabaklardaki yemek bitmiştir...ama o on kişiden sadece 2 kişi eline sağlık der... yada tuzu azdı, yada acı olmuş der... o iki kişi bu yemeğe yapılan emeğe saygıdan söyler bunu... varsa ekside ekler... yada çok beğenir yemeği taçlandırır... diğer 8 kişi hiç bir şey olmamışcasına üstüne kahvesini yudumlar... yemeği yapana gelelim ... yarın yine yemek yapar... ama tuzuna dikkat eder daha az acı koyar... lafın kısası... her şiire her yazıya bir yemek dersek ki bura da bu sitede gerçekten yemeği harika yapan usta ağcılar var ... özelikle bu dostların.. kırmadan incitmeden diğer yemeklerin tadına bakıp fikirlerini söylemesini bekliyorum....

şiir ve yazı yazmaya ayırdığımız vaktin üç de birini okuyarak kırmadan incitmeden hep ben demeden körler sağırlar kısmına girmeden yorumlamanızı rica ediyorum... gerçekten tuzunu biberini yağını soğanını yazmanızı bekliyorum... sakın yanlış anlaşılmasın bunu sadece benim yazılarım için istemiyorum... hele hele yeni yazmaya başlayan siz okuduğunuzda saçma sapan gelen ışık tutularak yön verilmesi gereken bütün kalemdaşlarım için istiyorum...o kadar azız ki şu alemde ve o kadar kopyala yapıştır hayatlar var ki..gönlünden geçenleri yazanları desteklememiz şart.. yoksa kaybolup gideceğiz... ruhsuz başkalarının düşüncelerini kendi düşüncelerinin yerine koyan yeni nesiller çıkacak ortaya...ben bunu istemiyorum...


velhasıl kelam.... bu kelimeyi doğru yazdım inşallah:)))....yorum yazalım....saygıyla sevgiyle hoşgörüyle ışık tutalım... ve bize tutulan ışıklara doğruda sevgiyle yürüyelim...
derim ben ... hatimden büyük konuştuysam silgisiz afınıza sığınır...

sevgi ve saygılarımla...

not: ben kendime ceza verdim.. 3 gün kendi yazılarımı paylaşmayıp elimden geldiğince vaktim oldukça arkadaşları okuyup yorum yapacağım.. ve bu yazıyı 3 gün boyunca paylaşacağım... umarım sıkıcı olmam...


silgisizce



( Yorumsuz Yorumlar Yapmak İstiyorum Kabul Buyurun.... başlıklı yazı SİLGİSİZce tarafından 28.11.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.