Oyun bağımlılığı

Çağımızın sorunlarından biri , bağımlı olmaya alışmışız. Kurtulmak isteyen kim ? Kitap okumanızı öneririm aslında ama kitap okuma oranımız o kadar düşük ki ! Sadece ihtiyacımız kadarını okuyoruz.
Peki oyun ile kaybettiğimiz zamanlarda neler yapabiliriz. Kendinize hobi edinmeye çalışabilirsiniz. Oyun oynamaktan uzaklaşmak için bir adım olabilir. Oyun hayatın tadı tuzu fakat fazlası girdiği zaman hayatımıza bir tur daha bir el daha olan harcadığınız saatlere oluyor. Oyun dışında birşeye vakit harcadığınız da belki o şeye yeteneğiniz olduğunu fark edebilirsiniz. Resim çizmek veya şiir yazmak gibi insan bağımlı doğmaz bağımlı olmak zorunda değiliz hiç bir şeye...

( Oyun Bağımlılığı başlıklı yazı kırmızıhalka tarafından 30.11.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.