BAHÇIVANDAN AL HABERİ
Seyahatten dönen ev sahibi havaalanından bahçıvanına telefon açmış, konuşuyorlar:
- Nasıl, her şey yolunda mı?
- Yolunda... Yalnız, küreğin sapı kırıldı, şu anda onu tamir ediyordum.
- Neden kırıldı?
- Köpeğinize mezar kazarken zorlamışım, ondan kırıldı.
- Nee! Köpeğim mi öldü?
- Maalesef havuza düştü?
- Benim köpeğim çok iyi yüzerdi, havuzda nasıl ölür?
- Havuzun suyu boşalmıştı, atlayınca betona çakıldı.
- Havuzu yeni doldurtmuştuk, neden boşalttınız?
- İtfaiyeciler evdeki yangını söndürürken ilave suya ihtiyaç duydular.
- Neee, evde yangın mı çıktı?
- Evet efendim. Annenizin vefatı dolayısıyla taziyeye gelenlerden biri yanık sigara bırakmış.
- Annem mi öldü? Yahu kadın daha iki hafta önce sapasağlamdı?
- Haklısınız da... Yatak odanızda karınızla en yakın arkadaşınızı aynı yatakta görünce kalbine inmiş.
- Yahu hiç pozitif bir haber yok mu adam sende?
- Var efendim... Geçen gün siz AIDS testi yaptırmıştınız ya? Sonucu geldi: Pozitif... 

**
KIŞ SERT Mİ GEÇECEK?
Kış başlamak üzeredir. Kizilderili toplulugu şefin etrafina toplanmış, kışın sert mi yoksa yumuşak mi geçecegini öğrenmek isterler.
Geleneksel yeteneklerini dedelerinden bu yana çoktan kaybetmiş bulunan şef işi saglama almak icin kışın sert geçecegini ve mümkün oldugunca fazla odun toplamalarini soyler kabilesine.
Akilli bir adam olan şef birkac gün sonra yakinlardaki meteoroloji istasyonuna telefon eder: 
-Bu kış soğuk mu geçecek sizce? 
Meteorolog cevap verir: 
-Evet, oldukça sert geçecege benziyor.
Bu cevabi alan şef derhal kabilesine döner ve kisin cok sert geçecegini, daha cok odun parcasi toplamalari gerektigini söyler.
Bir süre sonra Meteoroloji istasyonunu tekrar arar ve sorar: 
-Kış hala soguk mu gececege benziyor?
-Evet- der karsidaki: Oldukca soguk gececege benziyor.
Şef kabilesine doner ve sadece odunlari değil bulabildikleri her çalıçırpıyı toplamalarini ister.
Birkac gün sonra meteoroloji istasyonunu tekrar arar: 
-Kışın sert  geçeceginden gerçekten emin misiniz? diye sorar. A dam: 
-Kesinlikle. Bugüne dek yaşanan en sert kışlardan birini yaşayacagiz gibi görünüyor.
-Nasil bu kadar emin olabiliyorsunuz?- diye sorar şef. Meteorolog yanitlar:
-Çünkü Kizilderililer çılgınlar gibi odun topluyor! Der.

**
HESABI ÖDEYECEK
Genç kız dükkana girer ve sırnaşık tezgahtara sorar ; 
-Şu kurdelanın metresi kaça?
Sırnaşık tezgahtar yılışarak cevaplar 
-”Bir öpücük tatlı bayan ."
Genç:kız:
- “O zaman 10 metre alayım" der . 
Sırnaşık tezgahtar heyecanlanarak hızlı hızlı sarar on metre kurdelayı teslim eder ve kızın yüzüne bakmaya başlar . 
Genç kız:
-”Teşekkür ederim” der ve arkasında duran yaşlı bayanı işaret ederek:
-"Hesabı babaannem ödeyecek!" der … 

( Bu Fıkralara Gülmeyen Yok başlıklı yazı Ömer Faruk tarafından 4.12.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.