Ölmeye yüz tutmuş güneş, parçalanmaya yer arıyor. Herkese gün doğdu bugün, bende ay hiç batmıyor. 
yıldızlarda bazen kayboluyo, güneşin yanında sönük kalıyormuş, kim iftiralarıyla küstürdüyse onları...
Ağaçlar hiç solmayacak gibi yemyeşil yine, güneş hiç batmayacak gibi parlak, gökyüzü kararmayacak gibi berrak...
Aptallık kimde bilmiyorum, öğrenemeden yaşıyoruz ya. Sen çiçek açarsın, biri gelir senden koparıp başkasına verir ve değerli kılınan olur.

Diğer hayata toprak olarak geleceğim sanırım. Sen mucizeler yaparsın; bir insan yaratırsın kendinden. O ise tenezzülsüzlere itaat etmek için çiğner bedenini.
Yeşilliklerini koparır, ağaçlarını keser, çiçeklerini soldurur.
Hiç gelmemeliydim dünyaya. gölge ediyoruz kıymetlileri, gölge oluyoruz. kimselerin kimsesi yada kimsesizliği derdinde olmaktan sanırım.. intahara kasten yaşamayı zor bulanlar, ölüm yakında; bir gün
( Gölge başlıklı yazı ebvs tarafından 4.12.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.