** Her türlü engelleri yıkan tek gücün adıdır sevgi.

** Umudu olmasa insanın beklermiydi hiç.

** Yaşadığımız anın bir sonrası çok sürprizler taşıyabilir. O nedenle, yarına dair söz vermemek en iyisidir.

**Öyle bir an gelir ki olağanüstü hal ilan edilir hayatlara. Ve işte sonrasında çalım atamaz, çalım yeriz sadece.

** Gelen göçmüş gitmiş. Olmazsa güzel, ölürmüydü onca insan hiç.

** Derde düşmezdim ki olmasaydınız  siz.

** Yeni şeyleri öğrenme isteği oldukça , yaşlanma gecikir.

** Eli kolu kalkmaz, fanilik bilinci yerleşir ve güçsüzlük , teslimiyet artar yaşlılıkta. Dolabında kefenlikler yer bulur.

** Aşk mı ? Ulasilamayana duyulan aşırı , içten ,samimi sevginin adı yani ... Tek örneği Allah Aşkı ! Düşünün Allah aşkına ... Sevdadır beşeriyette ki adı.

** Gürültü patirtilara mahkum oldu hayatlar. Unuttuk Hay' dan gelip Hu' ya gittigimizi.

** İnsan önce kendini test ederek , icraatlarinindaki ahlakilige bakarak, KAHRAMANLİGA SOYUNMALİDİR. Aksi halde değiştirmeye çalıştığı bireysel özgürlüğün adı
Namussuzluk olur.

** Kimi yaşar Kardelen gibi, kimileride mevsimlik güller gibi.

** Ömrümce payima düşen herşeye amenna. İtirazım yok asla.

** Kahbece bir yaşam; sonrası hep hüsran.

** Nüfus cüzdanında yazar İslam ; yaşantın kepazelik vesselam.

** Kim vurdulara gitmem. Öğrendim !! Bilirim dostumu , duşmanimi. Gezerim Tırnak izleri tenimde, tırnak makası ve bıçak elimde.

** Ah ulan bir geri vitese atabilsem şu hayatı !...

** Müthiş bir saygı,itibar yaşardı önceden yaşlılar. O nedenden olsa gerek, gencligimde hep yaşlanmak isterdim biran önce. Yaşlandım şimdilerde... Ama pişmanım. Keşke genç kalabilseydim, yaşlıların itibarsizlastirildigi bu dönemlerde.

** Kapı Aralık ! Hadi gir içeri çalmadan. Yaşayalım sarılıp soğuğunu aralığın . Ve sonra gelsin aralıksız günlerimiz .

** İnsanlara duymak istedikleri hikayeler anlattiginizda mutluca mışıl mışıl uyurlar. Ama gerçekleri dile getirdiginizde sizi asla sevmezler, hırçınlasarak uykularini yakalamaya çalışırlar.

** Tüm güzellikleri, sevgileri barindiran kalın kilitleri açacak bir anahtarın sahibiyiz. Ah şu bilmediğiniz şeyleri kesfetsek ve vursak delikanlı gibi şu gecelerde ki gizemleri.

** Ne de çok çatlaklar oluşur insan vücudunda. Şu çatlağı, bu çatlağı... Ama en kötüsü insanın çatlak olanı..

**Gecelerde ne de piç gibi sere serpe buyuyor zifirler. Kimbilir ne senaryolar yazılıyor sabaha dair ve de şiirler .

** Tam zamanında geldin bana , yıllar öncesinden. Döşegim, döşüm , nefesim, huzurum, mutlulugum oldun can İçim. Büyüdük birlikte , yürüdük Elele , omuz omuza, ne yollar katettik soluk soluğa. Ne kaldı şunun şurasinda. Ha gayret be işte varış levhası karşımızda. Yine el ele, birlikte son adımlara.

** Göz kapaklarımin her kapanışında daldığım alemde yürüyüşlerin çıkar karşıma... Dökülür eteklerinden güller ve kokuları bir başka.

** Dokunmasin artık elleriniz, yeter sevismelerimiz . Bundan sonra ne yazar gelmezseniz.


( Yaşam Heybemden - 134- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 6.12.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.